iemand een eerste verkeerde geslachtsbepaling gehad?

hallo mama's,

Heeft iemand wel eens een geslachtsbepaling gehad, wat later anders bleek te zijn? Ik begreep, dat wanneer ze zeggen dat het een jongentje word, het eigenlijk altijd goed is?? En met een meisje het wel eens toch een jongen kan zijn?? Kent iemand dit. Bij mij zei de gyn 70% het ene gelacht en bij de pretecho zeiden ze wat anders. Maar ook maar voor 90%. Nou maakt hij mij eigenlijk echt niet uit wat het word, maar ben nu toch wel een beetje nieuwsgierig. Heeft iemand dit ook gehad, of een verkeerde bepaling??

Groetjes

Bij ons was het maar voor 90-95 % zeker dat het een jongentje wordt.
De baby lag dwars in mijn buik en de navelstreng zat tussen de beentjes.
De verloskundige heeft wel 3 kwartier gekeken.
En met zekerheid kon ze het niet zeggen.
Mijn man en ik hebben helemaal niets gezien, ze kon het gewoon niet aan wijzen.
Over   2 weken hebben wij een 3 D echo, misschien dat ze het dan wel kunnen zeggen wat het wordt.
Maar je hoort het wel vaker, dat ze het verkeerd hebben.
Denk je dat je een jongentje krijgt, krijg je een meisje of anders om.
Als ze het niet zeker weten kunnen ze zich beter stil houden.

hoi hoi,

nee hier geen ervaring met verkeerde voorspellingen. Op de 20 weken echo lag ze er verkeerd voor maar wij hadden met 18 weken een pretecho in 3D die overduidelijk was! Wij hadden ook echt het kamertje super roze gemaakt, dus gelukkig klopte het. Maar ik vind eigenlijk dat als ze het niet zeker weten dat ze   dan ook niets moeten zeggen...nu ga je dus toch twijfelen...

groetjes

Hier heb ik zelf geen ervaring mee. Ik ken wel een verhaal van een collegaatje van mij. Zij stond onder controle van de gyn ivm zwangerschapssuiker en kreeg daardoor veel groeiecho's. Tot de 36e week werd gezegd dat het een meisje zou worden, tot de echo kwam waarop overduidelijk te zien was dat het toch echt een jongetje zou worden. Zij hadden dus nog 4 weken om alles te veranderen van meisje naar jongen.....Het kan dus wel, ook al zeggen ze dat een jongetje overduidelijk te zien is op de echo.

Heb gister pretecho gehad(ben 18 weken)  en het is een meisje,...

Zoals altijd zeggen ze erbij dat het maar voor 99% zeker is..
Maar heb net de roze verf al in huis gehaald en de roze tripp trapp stoel is bestelt!!!
En mocht het uiteindelijk toch een jongen zijn is het jammer van de spullen maar ach, hebben we een mooie verhaal voor later erbij!!!

hoi,

hier geen ervaring mee, ik heb een jongentje (was heel duidelijk) en we krijgen weer een mannetje ( zeer duidelijk)

hier in de buurt was wel iemand, waarvan ze van het geslacht dachten een meisje tekrijgen, maar toe ze eenmaal bevallen bleek was het toch echt een jongen hihi het zou je maar overkomen.

hier ons mannetje:

groetjes Simone

mv Mart en 31wk zw

Hallo

Wij hadden met de 20wkn echo te horen gekregen dat het een meid werd. Mijn vriend was helemaal in de wolken. Ikzelf niet helemaal dacht echt aan een jongen. Zou natuurlijk leuk zijn een meid. Ook dacht ik het te hebben gezien.
Vroeg de verloskundige of ze het wel HEEL zeker wist en ze zei "Ja heel zeker anders zou ik je het echt vertellen".
We zouden een 2D dvd erachteraan doen, maar omdat het niet gepland was hebben we het verschoven naar 2 weken later.

Ik vroeg haar nogmaals goed naar geslacht te kijken. Ze werd al wat stiller. Liep eens naar de   computer om te controleren wat te had verteld. En daarna bekende ze met een rode kleur dat het toch echt een mannetje was. We zijn 2 weken later weer geweest 5 minuten mocht om nog eens te zien en als goed is krijgen we in maart een jongetje.

Had overigens de muur net roze en 2 pakjes gekocht om te wennen aan idee. Had er namelijk moeite mee dat het een meid zou worden, omdat het zo tegenstrijdig was met mijn gevoel.

Bij onze zoon nu wist ik ook van te voren wel al gevoelsmatiog heel sterk dat het een jongen zou worden en dat werd het ook.

Groetjes

Diairch

bij een collega van mijn zeiden ze eerst een jongen, maar een maand later had ze nog een echo en toen zeiden ze een meisje.
uiteindelijk bleek het inderdaad een meisje te zijn.

zelf wil ik het overigens net als de vorige keer niet weten, liever al rekenen op een verrassing dan alles na de bevalling alsnog te moeten overschilderen e.d.

Terug
Bovenaan