Iemand een idee voor een kado als aandenken ?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Misschien hebben jullie een goed idee..
Wij hebben kortgeleden een dochter gekregen. Mijn oma is echter heel ziek en gaat wrs. binnenkort overlijden. Nu  hebben we geld gekregen van haar om iets voor de baby te kopen. We willen zelf graag iets blijvends, maar weten niet goed wat.
In  ieder geval geen kleding ofzo.
We hebben 50 euro gehad, maar willen daar zelf evt. wel wat bijleggen om iets moois te kopen.
Ik ben benieuwd !
Succes met jullie zwangerschap, geniet ervan !
Liefs, Sophie

Misschien een armbandje? Dat  blijft mooi  Ik heb na mijn eigen geboorte een armbandje gekregen van mijn opa en oma met mijn naam erin. Ik heb het als baby niet veel omgehad, maar ik vind het nu heel leuk dat ik het nog heb. Mijn opa en oma zijn inmiddels al heel lang geleden overleden. Goud is natuurlijk vaak erg duur, maar zilver valt soms reuze mee. En waarschijnlijk vind je oma een armbandje ook leuk als ze het hoort of ziet.

groeten Elke

Een armbandje, zoals degene voor mij zegt zou ik ook doen. Het is echt iets blijvends. Mijn dochtertje heeft van mijn man een armbandje gekregen bij de geboorte en ik vind het erg leuk!

groetjes Mariska

(ik hoor hier niet thuis, maar lees hier mee omdat ik binnenkort weer met de pil ga stoppen) hihi

dacht ook direct aan een armbandje... eentje met de naam of bijv. een bedelarmbandje waarbij 1 bedeltje symbool staat voor oma/ het cadeau van oma en dan elk jaar op haar verjaardag een nieuwe erbij.

En probeer nog een mooie foto te maken van je dochter met haar overgrootoma.... ben nog steeds heel erg blij dat wij hier idd een paar foto's hebben van die 2 generaties voor mijn oma overleed (en natuurlijk als het kan 4 generatie foto's ook altijd leuk voor later!)

Sterkte de komende tijd met je oma en geniet ook van je dochter en de momenten die je nog met z'n allen hebt!

groetjes,
Marije

hoi hoi!

Ik weet niet of jullie een tuin hebben of zo, maar ik zou een (appel)boom of iets dergelijk planten. De boom zal net zo hard als jullie dochter groeien. Ik vind dit wel een mooi gebaar. "De Boom Van Oma"....

Liefs Nicole

Ik ga helemaal mee met het idee van een armbandje.
Ik heb er ook eentje van mijn oma en ben er ontzettend blij mee.
Als het te klein geworden is kan er door de juwelier gewoon een stukje aangezet worden, helemaal niet moeilijk!
Dus je zou, als je het leuk vind bij een baby, ook nu al eentje kunnen kopen.

Nóg een extra idee: Als je bijv. een armbandje neemt met een plaatje kan je aan de ene kant de naam van je dochter laten graveren en aan de andere kant de naam van je oma die het gegeven heeft. Een extra blijvende herinnering.

Een boom in je tuin planten zou ik niet zo gauw doen. Wij zijn verhuislustige mensen blijkbaar (ben ondertussen al 6 keer verhuisd in mijn 25 jaar). En een boom neem je niet zomaar mee naar een ander huis. Je zou er wel eentje kunnen planten in een speciaal bos daarvoor.

Terug
Bovenaan