Iemand een idee wat dit is ?

<p>Hoi Dames,</p><p>Ik heb in november een miskraam gehad.</p><p>ik wil zo graag een kindje dat ik mezelf na de miskraam zo gek maakte met apps wanneer ik vruchtbaar was dat ik er dagelijk mee bezig wasz</p><p>Elk pijntje of symptomen die ik voelde ging ik uren googlen of ik zwanger kon zijn..</p><p>Tot ik op het punt kwam dat ik het echt niet meer aankon en alle apps verwijderd heb en niks meer ging googlen.</p><p>Ik moest ongeveer op 28 mei ongesteld worden, op de 25e en 26e met kleine druppels bloed bij het afvegen. <br />De 27e werd ik ongesteld en de 29e was ik er weer vanaf. (Normaal ben ik 3 dagen ongesteld) </p><p>Nu had ik vanmiddag 5juni een paar kleine buikkrampen en gevoel dat ik lekte.</p><p>Inderdaad weer bij afvegen kleine druppels bloed.. Dus een week na mijn ongesteldheid weer bloedverlies.</p><p>Nu ben ik me ontzettend druk aan het maken wat dit kan zijn. Ga maandag de dokter bellen maar misschien weet iemand hier wat er aan de hand is?</p><p>Buikkrampen zijn nu weg, was echt maar een klein uurtje maar wel nog minimaal bloed bij afvegen.</p>

Heel vervelend maar het kan echt van alles zijn.. of je was gewoon een dag korter of lichter ongesteld of het zou een late innesteling zijn. Of nog iets anders, ik (en ik denk niemand hier) ben geen arts.
Als je denkt of uit wilt sluiten dat het misschien een innestelling was kun je over een paar dagen een test doen. Alles wat je voelt kan ook zijn omdat je nu zo bewust naar je lichaam luistert. 

Ik hoop heel erg voor je dat het gelukt is en begrijp ook het gevoel dat he het zo ontzettend graag wilt. Denk dat de guisarts een goed idee is. Sowieso misschien om te kijken waarom het langer duurt (als je al een jaar bezig bent) en misschien ook om je te helpen er mee om te gaan. Want als je jezelf zoals je zelf zegt gek maakt met alles (wat ik me ook echt wel voor kan stellen) zorgt ook voor stress in je lichaam.

Succes ??

Terug
Bovenaan