Iemand een idee??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik heb eens een klein vraagje: ik heb vorige week vrijdag mijn eisprong gehad (denk ik). Nu voel ik de laatste dagen altijd steken in mijn onderbuik, precies aan mijn eierstokken vooral links dan. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn. Ik dacht dat ik mijn eisprong dan nu had maar heb een ovulatietest gedaan en die was negatief. Is dit herkanbaar voor iemand en weet wat dit kan zijn? Of iemand een idee?

Een dikke zoen en veel succes aan iedereen!!
Veel liefs.
Alysse

Hoi Alysse,

Allereerst: heb je de pil gebruikt en zoja, wanneer ben je gestopt?

Wat betreft die ovulatietest, die  geeft ongeveer 2 dagen vóór je eisprong een positieve uitslag, dus dat ie negatief was zegt nix. Dus afhankelijk van mijn eerste vraag is pas een echt antwoord te geven.

Groetjes,

Tammy

Hey Tammygirl,

ik heb de pil genomen en ben daar eind mei van dit jaar mee gestopt. 'k Heb mijn NOD telkens op een regelmatig tijdstip gekregen (een keer is iets vroeger dan normaal). Dus ging ik er niet echt iets achter zoeken. Zou ik daar nu nog last van hebben? 't Zou kunnen hoor.
Die ovulatietest heb ik gedaan omdat 14 dagen maar een gemiddelde is en soms kan het dus wat later zijn. Ik dacht dat het dat miss was. Je weet nooit è :)
Bedankt voor je reactie!
Bisous xxx
Alysse

Hey,

niemand een ideetje? 'k Heb er nog altijd last van. Wel lang vind ik... Strange
Veel liefs aan iedereen!
Alysse

Helaas, ik snap er ook niets van. Ik kan me alleen herinneren dat ik voor de pil mijn ov altijd heel goed voelde.. maar weet nu niet meer hoe het voelde.. stom he..

Afgelopen ronde had ik precies dezelfde steekjes linksonderin mijn buik. Op dag 12 van de ronde. Verder had ik op dag 23 en 26 kramp in mijn buik..

Helaas geen idee of en wanneer de ov was. Hoop er gewoon het beste van en zet hem op met klussen...

Liefs Julia

hee allyse (volgens mij schrijf ik het niet goed)

Ik durf het je niet te zeggen.
Maar het kan zijn en ik wil je geen valse hoop  geven dat na een week de innesteling bij jou plaatsvindt.

Dat had ik ook een paar dagen na mijn ov, helaas is het misgegaan.

Het zou zomaar kunnen.

groetjes talke

Hoi,

ik ben sinds ruim 3 maanden gestopt met de pil en heb af en toe ook steken bij mijn eierstokken. Heel naar gevoel. Heb geen idee waar het precies aan ligt.Sorry, kan je er dus niet mee helpen.
Lies

Hoi,
Voor mij is dit herkenbaar. In de vorige ronde had ik dat ook, terwijl ik zeker wist dat mijn eisprong al geweest was (was bij de gyneacoloog geweest nl) dus ik dacht dat ik dan misschien wel zwanger was, maar nee dus. Weet dus niet waarom ik die 'pijn'had. En deze week had ik het weer en mijn eisprong was ongeveer vorige week vrijdag.
Dus ????
Je lichaam houdt je vaak voor de gek....

Succes
Groetjes Renee

Terug
Bovenaan