iemand een idee?

Ik heb al heel lang het vage gevoel dat ik zwanger ben de testen wijzen nix uit! Nou hoorde ik laatst dat als je verder in de zwangerschap zit dat hormoon minder aanwezig is en ik slik gewoon de pil. Is er een kans dat de zwangerschapstest het dan niet goed aangeeft ofzo?

Iemand enig idee?
 
hoi hoi
als je denkt dat je zwanger bent maar de testen niks uitwijzen kun je langs je huisarts gaan en het met hem/haar bespreken ze kunnen dan via je urine of bloed zekerheid brengen.
wat ik begrepen heb over dat hormoon is dat het na 16 weken minder wordt, ik doe namelijk mee met moeders voor moeders en dat kun je doen tot aan de 16-de week, zeker weten doe ik het niet maar ook dat kan je aan je huisarts vragen.
veel succes, en ik hoop voor je dat je zwanger bent.
veel liefs eva
 
Tussen week 6 en 16 is het hormoon zodanig hoog, dat je test het wel moet doen. De huisarts heeft testen met heel lichte concentratie. Als je al na de 16 weken bent, zul je toch wel iets voelen? Je bent dikker, je borsten zijn waarschijnlijk 2 maten gegroeid, is je hartslag even hoog als anders? Als je zwanger bent, dan tikt je hart 15 slagen per minuut extra. Je moet vaker plassen e.d. Ik hoop voor je dat je ook zwanger bent, spannend! ik ben nu 10 weken!)
 
Als je de pil slikt, en de testen wijzen negatief uit, dan lijkt het me dat je gewoon niet zwanger bent.
Uit het feit dat je de pil slikt, neem ik aan dat je ook niet zwanger wilt worden. Als je de pil gewoon iedere dag geslikt hebt, kun je gewoon niet zwanger worden. Je zwanger voelen is zo iets vaags en onduidelijks, en kan heel eenvoudig verward worden met pms of andere menstruatie klachten.

Een pil kan ook niet de zwangeschaps test negatief beinvloeden, dus als hij negatief is, komt dat zeker niet door je pil.

Ik denk dus dat je je druk maakt om niets, maar ga anders voor de zekerheid naar je huisarts......
 
IK WIL ALLEEN EVEN REAGEREN OP HET BERICHTJE HIERBOVEN.
MIJN VRIENDIN IS OOK DOOR DE PIL HEEN ZWANGER GERAAKT HOOR!EN ZE WAS HEM NIET VERGETEN OF ZO HET BIED MISSCHIEN VOOR 98%BESCHERMING, MAAR JE ZAL MAAR BIJ DIE 2%HOREN
 
Pfffffff Ik ben zelf door de pil heen zwanger geraakt. Mijn wekker van me telefoon ging iedere avond hetzelfde tijdstip af ik slikte hem IEDRE AVOND ben niet ziek geweest. Het bleek dat de pil te licht voor mij geworden was na 7 jaar slikken, dus ga niet oordelen als je er geen verstand van hebt anoniem bang om je naam te vermelden zwak hoor. Je bent vast gefrustreerd of jaloers.

liefs sonja
 
Sonja ik ben het helemaal met jou eens, wat zielig zeg....ik heb zelf een vriendin die zwanger is geraakt door de pil!!!!!!!!!!!!!! Je hebt zeker nooit biologie gehad. Ze is zeker gefrustreerd of jaloers! Ga lekker wat anders doen dan andere mensen afkraken die hier gewoon hun verhaal kwijt willen. Je denkt dat je het zo goed weet maar je weet helemaal niks ga je tijd beter benutten.
 
Terug
Bovenaan