Iemand een idee????

Hey meiden,

Ik heb weer wat raars, maak me gewoon een beetje zorgen.
Heb
net lekker gewinkeld, wil gaan schaatsen, dus trek andere kleren aan,
en wat zie ik(klinkt vies, sorry)een bruinachtig goedje in mijn
onderbroek, echt een dikke snottebel zeg maar, alleen dan bruin.En wat
bruin gevloeid!Snap er niks van, zit nu op cyclusdag 16, en heb nog
geen eisprong gehad, is te zien dmv echo's.Dus kan ook geen beginnende
menstruatie zijn, want daar lijkt het op!!!!
Hebben jullie enig idee????

liefs een onzekere anies

Hallo,

Ik snap dat je je een beetje zorgen maakt, zou ik ook doen. Zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn en dat je toch zwanger blijkt te zijn? Ik zeg ook maar wat... Zou natuurlijk mooi zijn.

Nou, sterkte meis en laat even weten als je wat meer weet.

Groetjes Wijstje.

Soms kan er met de eisprong ook een beetje bloed ontstaan, omdat dit met zoveel kracht gebeurd....een beetje oranje achtig bruin schijnt dit te zijn............
Kan ook nog...........

ook door een inwendige echo kan je soms bloed verliezen aangezien ze het niet altijd even zachtjes doen, dus ik zal me niet teveel zorgen maken als ik jou was!!!

groetjes angelica

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties!Het is nog niet over, het is niet veel, maar gewoon bruin slijm, zeg maar!Moet morgen weer voor een fm naar het zh, dus ga het zeker ff vragen.Hoop dat het allemaal meevalt, we zouden deze maand voor een eerste iui gaan!Maar omdat er steeds niks groeide, moet ik dus morgen(dag 18)weer ff laten kijken of er wel een eitje groeid!Daarom vindt ik het ook zo vaag, zit dus ook nog niet rond mijn eisprong, er was donderdag nog niks te zien op de echo, inesteling kan het ook niet zijn, ben gewoon ongesteld geworden, en voel me ook niet anders als anders.We wachten het morgen maar af!!!

liefs anies

Hallo meiden,

nou goed nieuws, er was een ei te zien van 18+mm!!!Dus vanavond nog een x menopur spuiten, en dan morgenavond tussen 22.00 en 24.00 de pregnyl spuiten, en dan donderdagmorgen om 10.15 mijn eerste iui!Spannend!!!

Had het ff gevraagd van die bloeding, maar ze kon niks afwijkend vinden, en ook de bloedwaardes waren normaal dus we houden het op een tussentijdse bloeding, of doorbraakbloeding.Kon gelukkig geen kwaad!!!!

Liefs Anies

Terug
Bovenaan