Iemand een idee??!

Misschien hebben jullie tips/adviezen?
Ik slaap 's nachts heel slecht. Mijn buik groeit een stukje naar (voor mij) links, op mijn linkerzij liggen is geen pretje. Babytje 1 laat ook duidelijk merken dat dit ook voor hem/haar niet fijn is! Volgens de gyn maakt het niet uit op welke zij je ligt. Dus lig ik op mijn rechterzij. Gevolg is harde buiken 's nachts en overdag heb ik een doof gevoel in mijn linkerbeen. Heel raar?! Weet ook niet zeker of het met elkaar te maken heeft, maar toch?! Wilde maandag sowieso even bellen naar het zh..... Iemand?

Liefs!
 
Hoi,

Ik begrijp dat je in verwachting bent van een meerling? Mij hebben ze altijd verteld dat op je linkerzij liggen het beste is voor je bloedsomloop en dus voor je kindje.
Op je rechterzij zou minder goed zijn omdat het het een en ander af zou kunnen knellen!
Het zal vast allemaal afhangen van hoe lang je al in verwcahting ben, denk ik.

Maar ja, als je kindje duidelijk aangeeft dat het niet prettig is.........

Ik neem aan dat je niet op je rug kunt slapen?

Gewoon even het ziekenhuis bellen! Kan toch geen kwaad? En misschien heb je dan minder zorgen!

Succes!
 
Klopt. Ben nu 26 weken in verwachting van een tweeeige tweeling (zo leuk en bijzonder btw :))

Dacht ook altijd dat op je linkerzij beter was, maar volgens de gyn maakt dat dus niet veel uit.... Wel zei hij dat op je rug slapen geen goed idee was.

Omdat de kindjes meer naar links liggen ligt links niet fijn (en krijg ik protest). Wat een gedoe voor een goede nachtrust, hihi. Ik kreeg als tip van iemand om mezelf in te bouwen met kussens. Ga dat maar eens proberen :)

En ga sowieso maar even bellen inderdaad!

Thanx, meis
 
Heb geen tip voor je, maar wens je wel, succes! Slechte nachtrust, daar ben ik helaas bekend mee, hihi, al is het (nog) niet door de zwangerschap.

Ik hoop dat je snel weer goed slaapt en ook weer goed wakker wordt zonder doof gevoel!

X
 
Oh Gestie zeg,
Ik zou gewoon morgen het ziekenhuis bellen. Als ik zie hoe "groot" mijn buik bij 15 weken al is, kan ik me levendig voorstellen hoe het met 26 weken is gegroeid.

Bij m'n vorige zwangerschap bouwde ik mezelf ook in met een voedingskussen en een extra kussen onder m'n hoofd. Wel een heel gedoe in bed, maar ja alles voor een beetje nachtrust.

Ben jij al met de geboortekaartjes bezig en heb je een tip? Ik kan weinig vinden voor tweelingen.
 
@San; Geboortekaartjes... Heel lastig idd!! Heb al wat gegoogled voor ideeën. Maar heb het geluk dat mijn vader grafisch ontwerper is :)) We maken hem dus zelf. Hoe gaat het verder met je?? 15 weken... Dat gaat hard!

Heb mezelf op allerlei manieren ingebouwd. Je wordt erg creatief, haha. Heb nu een aantal posities die wel oké zijn, maar onrustig slapen hoort erbij. Heb mezelf er maar bij neergelegd. Ook even naar het ziekenhuis gebeld vanwege dat 'dove' gevoel. Ze denken sterk aan bekkeninstabiliteit. Over een uurtje word ik terug gebeld, dan heeft de assistente met de arts overlegd.... Ze kon wel zeggen dat het alleen maar erger gaat worden! Doordat alles week wordt bij de bekken, kan het zijn dat er een zenuw bekneld raakt. En met een tweeling ligt er helemaal een druk op natuurlijk. Klinkt heel logisch.... Ach, nog maar een week of 14 te gaan. Maximaal ;)

Liefs!!
 
Terug
Bovenaan