Iemand een leuk idee voor...

de kerstfoto's met onze kids?
Ieder jaar maken we een leuke foto van Isabelle en daar laten we dan een kerstkaart van maken. Ik blijf het leuk vinden! En dit jaar natuurlijk voor het eerst met Charlotte erbij. Zelf gaan we er niet op hoor!
Heeft er iemand een leuk idee?

En zijn er nog meer moeder die het zo leuk vinden en het ook doen? Of misschien vind je het juist hartstikke stom! Dat kan natuurlijk ook!

Groetjes Babybelle

Heel leuk! Vorig jaar niet gedaan naar iedereen, het jaar ervoor wel. Dit jaar gaan we denk weer los! hahaha
Maarre de sint is net pas in t land he, dan hebben we t nog niet over kerst toch..

groetjes Maris

Ja Maris, je hebt eigenlijk gelijk, maar als je een beetje een leuke foto wil maken en er een kaart van wil ontwerpen moet je dat nu toch wel al een beetje gaan doen, anders zijn we straks te laat...snap je?
Ennuh, het forum wordt er natuurlijk ook een stuk gezelliger op, met al die leuke topics van mij...hihi

Groetjes Babybelle

Hoi hoi,

Ja hoor, wij doen dat ook ieder jaar. Het eerste jaar hebben we Sven op de foto gezet met een heel grote kersbal naast hem. Vorig jaar zat hij op de slee in de sneeuw.
Dit jaar zit ik er aan te denken om de jongens samen op de bank te zetten met allemaal kerstversiering om hun heen. En als er sneeuw ligt, geeft dat natuurlijk ook een hoop inspiratie.....
Of misschien een compositie bij de kerstboom maar ja, dan moet je die al wel snel in huis hebben, haha!

Groetjes,
Maike

Hoi,

Het eerste jaar dat Bas en Eva samen op de kerst kaart stonden, lagen ze op een wit kleed. Eva met Kerstmuts en Bas met een kerstromper. Koppies dicht bij elkaar, maar hun lijfjes in tegen gestelde richting (snap je het nog?). Op de uiteindelijke foto pakken ze net elkaars handje vast (dat is natuurlijk een toevalstreffer). Ik heb de foto van boven af gemaakt.
Dat was een leuk plaatje!
Vorig jaar zaten ze samen in een kersttafreel in de grotten van Valkenburg (hahaha, daar waren we toevallig).
Voor dit jaar is hij ook al af. Dat is eigenlijk toeval. Ik ging met de kids naar de fotograaf. Daar hebben we een paar plaatjes laten maken met beide kids (Bas met kerstmuts) omringd door kerstballen en een sneeuwbol. Al zeg ik het zelf.... Het is een een prachtig plaatje.
Ik zou willen dat we weer foto's konden plaatsen hier!

Ik laat ze trouwens gewoon als foto afdrukken bij de Hema. Ook laat ik er tekst en onze namen op af drukken. Dan hoef ik niet alle kaarten ook nog te schrijven (liever lui dan moe). Bij sommige mensen zet ik er dan nog iets persoonlijks bij op.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan