iemand een leuk idee?

Zie ook het topic over die "leuke" babygym.
Vrijdag komt de buurtvereniging op kraamvisite, en we mogen voor 125 euro een leuk kado uitzoeken. We hebben al een zoon van twee jaar, dus qua babyspeelgoed en benodigdheden zitten we al goed. Nu leek zo'n babygym me wel wat, maar na Ilona's verhaal begin ik te twijfelen, hihi.
Heeft iemand een leuk idee wat ik met dat geld kan doen? Gelukkig mag ik er zelf iets voor kopen, dus ik heb nog even 'bedenktijd'.
Alvast bedankt! groetjes van Ruth

Hoi Ruth,

ik kreeg van mijn ouders een gouden armbandje met Laura's naam erin gegraveerd. Wel een enorm cadeau trouwens. Die babygym is errug leuk, maar je moet idd wel een olifantshuid hebben. Ik heb trouwens ook een leuke wipper met muziekje en speeltje en een soort mobile boven het hoofd. Was, geloof ik, 89 euro en van Fisher Price, misschien een leuk idee. Laura heeft er erg veel lol in (ook zonder muziek) en het ding heeft meer dan 4 melodietjes, ook wel prettig .

Groetjes Ilona

hoi
ik zou zeggen;ga een middagje naar de prenatal!ik kijk er altijd mn ogen uit.ik heb alles al(2e hands),maar ik moet altijd in mn handjes knijpen daar om niet toch zo'n stoere buggy,of dat gave ronde ledikant of 1 van die supersonische wipstoeltjes te kopen.
of vast een leuke,handige kinderstoel.of een autostoel.
succes met shoppen!
groetjes kari

Hoi,

Ik heb ook zo'n schommelstoel van fisher price en Esther is er helemaal wég van! Ze wordt er altijd blij van en het muziekje kan ook uit, de mobile kan stil of draaien, schommelen in verschillende sterktes, ideaal!
Of anders iets voor als ze al iets ouder is? Alvast een stoere driewieler of mini-fietsje of zo?

Groetjes,

Eveline

Je zou het misschien ook om kunnen zetten in een cursus: babymassage, muziek op schoot, babyzwemmen, etc. Doe je leuk iets samen met je kindje en zit je niet met nog meer rotzooi op batterijen...

Allemaal bedankt voor het meedenken!
Sommige dingen die genoemd zijn heb ik al zoals een armbandje (maar dan van zilver) en het gegraveerde besteksetje.
Ik denk dat ik maar inderdaad eens bij prenatal op bezoek ga, misschien wel zo'n leuk schommelstoeltje met speeltjes? Eveline, weet jij hoelang kindjes daarin kunnen?
groetjes van Ruth

Hoi,

Kindjes mogen daarin tot ze 9 kilo zijn of totdat ze uit zichzelf goed rechtop kunnen gaan zitten en voorover kunnen gaan buigen omdat ze er dan uit kunnen vallen. Wat het eerst komt.

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan