Iemand een sterk voorgevoel geslacht baby?

A

Anoniem

Guest
Ik hoor heel vaak mensen zeggen dat ze een voorgevoel hebben betreffende het geslacht van de baby,

ik ben dan ook wel benieuwd of meer mensen hier dat zo sterk hebben?
of dat iemand dat bij een eerdere zwangerschap gehad heeft en of
dat dan ook uitkwam!

ikzelf heb 2 meiden en bij de 2e had ik heel sterk het gevoel van een meisje en had het goed! maar bij de eerste dacht ik een ventje!
nu denk ik weer heel sterk een meid! maar of dat nu komt omdat ik al 2 meiden heb?
vroeger dacht ik altijd ik krijg 3 kids en dat zijn dan allemaal meiden!
we zullen zien! nog 6 dagen wachten!

ben benieuwd meiden!!

Liefs Jenny

Hoi Jenny,

Jahoor, ik heb zeker een sterk voorgevoel!
Heb eigenlijk altijd gezegd dat ik twee kindjes zou krijgen en dat het dan allebei jongens zijn.
De eerste keer was ik heel zeker van een jongen en toen was het ook zo.
Denk dus nu weer dat het een jongen is.
Maar veel mensen in mijn omgeving denken dat het een meisje is.

Het maakt me niet uit, hoop vooral op een gezond kindje, zoals iedereen denk ik.
Maar ben natuurlijk erg nieuwsgierig. 6 mei de echo. Superspannend natuurlijk!

Vind het wel vervelend dat mensen in mijn omgeving zeggen; "Nou, HOPELIJK is het een   meisje". Of ze zeggen; "Je wil zeker erg graag een meisje he?".
Of: "Een meisje zou wel erg leuk zijn he?",.
Ik vind dat heel rot omdat het dan net is of een jongen een teleurstelling zou zijn. Omdat ik er al eentje heb. En dat is zeker niet zo! Mijn Quinten is een geweldig jongetje, mijn lust en mijn leven dus nog een ventje is zeker meeeeeer dan welkom!

Ik wil voor de duidelijkheid zeggen:

Lief ventje, mooi meissie, kindje van  ons....  Wat je ook bent; Mama, Papa en je broertje  houden nu al heel veel van jou!

Liefs, Billie
16w

Hey Billie!

ik vind het zeker ook vervelend als mensen tegen me zeggen nou dit maal een jochie he! of ja nu hopen dat het een jongentje is..
ik eb dat helemaal niet!
ik zelf denk namelijk dat we weer een meid krijgen! en een jongen of meisje is gewoon welkom! maar het geslacht doet er echt niet toe!
sommige mensen zeggen tuurlijk wel! iedereen heeft voorkeur!
maar nee ik ben het daar niet mee eens.
3 meiden lijkt me geweldig! en een klein ventje lijkt me ook super leuk!
er gebeuren teveel nare dingen om ons heen om voorkeur te hebben!
als het maar gezond is! en dat meen ik echt!
nog 5 dagen wachten!! spannend......
en idd jammer dat je je hyves niet kunt toevoegen! snap het wel hoor!
ik heb het zelf wel gedaan en vind het erg leuk omdat we nu ook foto's kunnen zien! maar we blijven gewoon lekker krabbelen hier!!!
en jij ook nog maar ff wachten he!! spannend!!!!
ik ga alleen het geslacht hier niet opzetten! omdat er idd ook bekenden mee kunnen lezen en ik wil het liever geheim houden!!!

Liefs Jenny

Ik had helemaal geen gevoel wat het geslacht van de kleine zou zijn, mijn man had het wel heel sterk!
En hij bleek het mis te hebben
Doordat ik een vlokkentest heb gehad weet ik al een aantal weken wat het geslacht van onze kleine is.
Ik moet zeggen dat ik 't erg leuk vind het te weten, maar wat het ook geweest zou zijn het had mij niet uitgemaakt... (mijn man trouwens ook niet hoor)

Groet,
Anne

Nou ik had dat bij de 1e 2 dus wel en goed. Maar nu dus niet...heel veel zeggen het wordt een jongen dus denk ik dat dan maar maar niet omdat het zo voelt. Gek is dat he? Misschien komt het omdat ik met mijn net 4jarige en meis van 20maanden het gewoon te druk heb om er mee bezig te zijn. Nou ja over 4 weken 20weken echo ik ben benieuwd!

Hoi hoi!

Een paar weken geleden heb ik ook een topic geopend met dit onderwerp. Mijn man wist bij de 1e zeker dat het een jongetje was en hij had gelijk. Ik had eigenlijk niet echt een voorgevoel, maar ging er een beetje van uit dat mijn man gelijk had. En nu precies hetzelfde. Mijn man denkt weer een jongen en ik heb geen idee. 2 Jongens lijkt mee heerlijk, maar een meisje lijkt me net zo mooi. Het maakt me echt niets uit. Over 4 weekjes weken we het hopelijk.

Groetjes,
Nelly.

Hoi allemaal,

Over die voorgevoelens...
Bij de eerste dacht ik een meisje omdat ik ooit een keer gependeld was en ik zou een meisje en een jongen krijgen. Mijn man dacht een jongen en die had gelijk.
Bij de 2e dachten hadden wij aalebei een heel sterk gevoel dat het een jongen was, wat ook bleek te kloppen.
Bij 3e wist ik het eigenlijk niet. Omdat ik de zwangerschap toch wel anders vond dan bij de jongens dacht ik misschien een meisje, maar ik was niet overtuigd. De pretecho liet duidelijk een jongetje zien. Helemaal super.
Nu de 4e onderweg is weet ik het weer niet. Het ene moment denk ik een meid, het ander moment een jongen. Ik geloof eigenlijk niet dat wij meiden kunnen fabriceren. Niet dat we dat niet zouden willen, maar we wilden graag nog een kindje en hebben echt geen voorkeur voor geslacht. En jongens vind ik hardstikke gezellig.
Ik herken  erg veel in de vraag van de ongeving of ik nu niet graag een meisje wil. Dit was bij mijn 3e zwangerschap al heel erg aan de orde en nu wordt het mij ook geregeld gevraagd. Het maakt ons echt niet uit......

Groetjes,

Suus

oh ja ik heb dat nu wel heel erg.

bij mijn eerst had ik dat echt niet. ik had echt geen idee.
maar nu ja ik denk dat wij een jongen en een meisje krijgen.
ach nog een paar weken wachten en dan weten wij het zeker.

hahah.

gr martina

Terug
Bovenaan