Iemand een tip voor me?!

A

Anoniem

Guest
Ik open nog maar een topic want ik blijf met vragen zitten.. :)

Aangezien er hier dames zijn die al wat oudere kids hebben weten ze het misschien wel.
Mijn dame hier kan schreeuwen om de fles.. Maar het lukt me soms bijna niet om de fles goed erin te krijgen.
Mevrouw duwt haar tong tijdens het huilen tegen haar gehemelte.. Als de speen dus onder haar tong komt kan ze er helemaal niks mee, en   ik ook niet.

Het is dus elke keer hopen dat de speen op haar tong komt.

Iemand die tips heeft hoe ik de fles wel goed krijg?

x Lies

hoi hoi,

Ben van het maart/april forum en lees op het moment jullie bevallingsverhalen, echt geweldig!
Maar even over het flesje niet pakken, het zou misschien kunnen dat ze de speen van de fles niet fijn vindt.
dit hebben we namelijk ook met onze dochter gehad en daar belanden de speen ook steeds onder haar tong.
Wij zijn begonnen met een aventfles, maar die speen was te groot voor haar (mijn zoontje vond die wel fijn) dus na weken aan klungelen bedacht ik ineens misschien vindt ze de speen niet fijn en toevallig had ik nog een nieuwe difrax fles staan (die heeft een kleinere speen) ooit eens gekregen.
Die toen geprobeerd en jawel hoor zo begon meteen te drinken. Ze hield nu ook alles binnen en toen ging het helemaal goed.
Dus het valt altijd te proberen.

Succes Groetjes Elke

ahhh, jij hebt ook al zo'n ongeduldige dame met een eigen wil! Ik herken het, mijn dochter wil ook direct eten als ze dan toch echt honger heeft. Hierdoor lukte bij mij de BV niet... Met de fles gaat het gelukkig wel goed.
Maar nu als antwoord op je vraag... Bij Dewi is het de truuk om haar eten te geven voordat ze gaat huilen! Ik weet niet of je al herkent wanneer ze eten wil... Als Dewi enigzins wakker wordt en wat smakgeluidjes/bewegingen gaat maken dan maak ik snel een flesje klaar. Als ik haar dan uit bed haal wordt ze goed wakker. Soms verschoon ik ook nog eerst haar luier. Dan geef ik haar de fles en die drinkt ze dan goed. Als ik te lang wacht, gaat ze ook hard huilen en heeft ze ook problemen met drinken. Ik moet haar dan ook eerst wat kalmeren voor ze goed gaat drinken. Even op een pink laten sabbelen werkt dan ook vaak wel...

Hopelijk heb je iets aan deze tips!

groetjes Cathelijne

moeilijk..
wij zijn begonnen met de difrax fles.. die speen pakt ze inderdaad goed, maar bij het drinken lekte ze echt heel erg veel.
Nu hebben we de avent fles, ze heeft moeite met de speen aangrijpen maar als ze m heeft dan drinkt ze goed en lekt echt pas als ze vol zit..

Cathelijne, dank je voor je tips die ga ik eens uit proberen

x lies

Terug
Bovenaan