iemand een vakantieidee cq. -tip voor mij?

We weten niet waar we dit jaar eigenlijk heenwillen. Misschien weet iemand nog een leuke bestemming....
We willen in mei weg naar ergens waar het warm is en vooral all-incusive zitten. Zover zijn we maar ja... alle hotels en resorts die we hebben gezien lopen we niet echt warm voor... De een heeft niks voor kinderen te doen, de ander geen bungalow of familiekamer en van weer anderen zijn de recenties dermate slecht....

Misschien weet iemand nog een tip! Maak me gek, ha ha ha ha

liefs
di silva

Wij hebben onze wintersport geboekt bij www.kids-go.nl
Zij hebben alleen maar accomodaties die geschikt zijn met kinderen.
Maar hun bestemmingen zijn in mei denk ik niet echt zonzeker. Maar aan de andere kant...wij waren vorig jaar eind mei in Portugal...vertrokken met stralende zon en kwamen aan in de stromende regen...zij hadden al jaren niet zo'n slecht voorjaar gehad...

Wat al eerder is genoemd...de Canarische eilanden. Je hebt een aantal 4 of 5 sterren hotels in Maspalomas en er is veel te doen.

En anders even bij het reisbureau informeren naar reizen met kleine kinderen of kijken bij de ANWB?

Succes met kiezen!

Ellen mv Julian

Hoi

Lekker he, alvast nadenken over de zomervakantie! Wij zijn, toen Gijs nog klein was in Turkije geweest. Heerlijk vakantieland en in mei schijnt daar de zon al lekker. Wij zijn destijds ook in een all-inclusive geweest, echt heel leuk.

Kijk hier maar eens: http://www.lykiabotanika.com/Site/En/

In de omgeving is niet zoveel te doen, maar aangezien wij toen met een baby van drie maanden weg waren, vonden we dat niet zo belangrijk.... We hebben toen vooral veel geluierd haha en dat kan prima vlak bij zee en aan het zwembad.

In Kusadasi zijn we ook geweest, is erg toeristisch in het hoogseizoen maar prima te doen in mei en juni. Ik weet alleen niet meer hoe dat parkje heet. Dus daar heb je niet zoveel aan.

En als je voor safe wilt gaan: ik hoor veel goede verhalen over de canarische eilanden, maar daar zijn wij nog nooit geweest.

Groetjes en vast veel voorpret gewenst!
Susan

hoihoi, wij zijn al regelmatig naar de Canarische Eilanden geweest maar ik vind het wel een verschil naar welk eiland je gaat. Wij gaan weer naar Fuerteventura. Er groeit bijna niets op de kale vulkaanbodem maar heeft fantastische stranden en kusten... ons trekt Corralejo (noorden) het meeste aan qua bestemming. All Inclusive resorts voldoende. Kijk op Zoover.nl voor de ervaringen, steek je vaak wat van op. Let ook op hoeveel de transerfertijd van het vliegveld naar de bestemming is. En vlieg vooral NIET met Arkefly, haha...
Er zijn genoeg gidsen van de Canarische Eilanden en dan zie al snel de verschillen. Van Groene rustige eilanden tot, kale surf paradijsjes en de meer toeristische feestbestemmingen. Veel plezier, waar je ook heen gaat!!!

Nou, dat resort ziet er erg heerlijk uit, Susan! En het is niet zo heel ver van de luchthaven. Ik had inderdaad ook al de tip gekregen over de transfertijd. Heeeeel belangrijk bij een peuter! ha ha ha.
Ik ben nog ff wezen zoeken en zie dan een onwijs mooi resort maar die heeft weer geen familiekamers. Sja... en 2 weken met z'n drietjes op 1 kamer.....neeee, hi hi hi.
Maar ik kom (ook qua temperatuur begin mei) uit in of Turkije, Tunesie of Egypte.
Ik hoop dat ze in 1 van die landen appelsap hebben ha ha ha.

Maar ik ga nog even het resort in Turkije bekijken, tnx voor jullie tips!

liefs
di silva

Kom gezellig met ons mee... Wij gaan van 18 april tm 12 mei naar Florida!!! Zon is geen probleem, kindvriendelijk is het er ook, vooral in Disneyworld... Een weekje is alleen wat kort...
Even zonder gekheid: wij zijn vorig jaar in Malta geweest, is ons ook goed bevallen, daar is het weer in mei prima en het is maar 2 uurtjes vliegen. Andere zonbestemmingen ken ik niet, wij houden niet van luieren op het strand en zijn dus altijd zeer actief op vakantie.

Hoi Hoi.....

ik heb er 2 waar ik echt WILD van ben!!!

Hotel Lara Beach in Lara-Turkije (15 minuten transfer)

Hotel Royal Dragon in Side-Turkije (45 minuten transfer) Maar dit is het echt HELEMAAL!!!!!! Mijn ouders zitten er nu op dit moment!

Gr.
Sunny

Wij zijn naar Turkije geweest toen Giovanni bijna 3 was.
Het hotel heet 'Grand Efe',vlakbij Kusadasi!
Een tophotel en niet te duur!
Voor de kids van alles te doen,een mooie speeltuin bij het hotel,zwembad met pierebadje en een animatie team!  en all inclusive!
Ook all-incl. verschilt per hotel,hier kun je bijv midden op de dag ook frietjes ed halen,wat wel fijn is als je  de hele dag op stap bent geweest en een rammelend maagje hebt!
Het is ook moeilijk om een geschikte accomodatie te vinden hoor,én dan is de keuze ook nog 's reuze!
Succes met kiezen...
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan