iemand ergens leuke rokjes gespot?

A

Anoniem

Guest
Hai mama's,

Ik ben druk aan het shoppen voor de kids zodat de kledingkasten weer goed gevuld zijn. Nou heb ik al een hele hoop, maar kan niet goed slagen voor rokjes voor de jongste. Vorig jaar kon ik goed slagen bij de zeeman en h en m, maar nu lijkt er maar niks te hangen of kijk ik nou zo scheel?
Vertel vertel, ik wil zo graag leuke rokjes en mallootjes, broeken heeft ze al zoveel!

x

Hoihoi,

Wij hebben in Eindhoven een outlet store van Imps & Elfs kleding en zij hebben echt hele leuke rokjes. Maar dat is dus alleen handig als je in de buurt woont. De Bijenkorf heeft ook leuke rokjes voor kinderen. Mijn vriendin werkt bij de H & M op de kinderafdeling en zij zegt wel dat het meeste voor de winter nog binnen moet komen, Misschien dus binnenkort nog een keer proberen?

groetjes Linda

hoi
kijk is op de site www.ikenmijnkind.nl en dan naar webwinkel.
af en toe staan er leuke dingen tussen... name it vind ik zelf altijd erg leuk...

Hoi,

Toevallig dat ik net in de webshop van H&M aan het kijken was. Ik vind deze schattig:

Nu heb ik natuurlijk een knul, dus voor ons geen rokjes meer, maar wel errug leuk!
Nog zo'n poepie:

Geen rokje, maar ook leuk:

Deze kun je nog in de webshop van de H&M bestellen. Lekker thuis laten bezorgen. Héél makkelijk.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan