iemand ervaring bumbo?

A

Anoniem

Guest
wij hebben een bumbo gekocht. ik vond het wel handig omdat ik nog een dochter van bijna 6 jaar heb en die gaat naar groep 3. ik breng haar op de fiets weg en dan gaat mijn 5 maanden oude zoon in de baby mee. als we op school zijn en ik haar even help in de klas (bv. met avi lezen of ze wil de nieuwe woorden voorlezen) dan neem ik de bumbo mee waar hij in kan zitten, heb ik even mijn handen vrij. ik was echter nieuwsgierig of er nog meer mensen hier ervaring hebben met de bumbo?
overigens mijn zoon vindt het geweldig.

groetjes knof

Bumbo ?? Wat is dat ?? Heb je een fotootje of zo ?? Ben heel benieuwd !

Hallo

Geen ervaring mee ken het ook niet heb het even op gezocht en het lijkt mij een erg handig ding
Misschien dat ik er ook 1 aanschaf
groetjes monique

we hebben ze op het dagverblijf en ik vind ze geweldig wil er zelf ook een anaschaffen maar ik hik nog tegen de prijs aan (48euro) ik wil hem puur gebruiken om nu eten in te geven, maja over ander halve maand mag hij in de kinderstoel, ik weet dus nog niet of ik hem haal, maja, nog even blijven hikken en dan is het al niet meere nodig,

maar ze zijn echt geweldig!!

mischien moet je even terug lezen, ik had hier laatst namelijk ook een topic over geplaatst

ik heb het even gegoogled, want ik ken het niet.

grappige dingen! Maar ik lees dat kindjes tot 10 kg er in kunnen, tot welke leeftijd is dat dan?

Ik heb ergens gelezen dat het voor kindjes van 3 tot 14 maanden is. Maar het is denk ik heel afhankelijk van hoe je kindje zich ontwikkeld.

Ik had er nog niet aan gedacht om de bumbo mee te nemen ergens naar toe. Dat lijkt me inderdaad wel handig, neemt minder ruimte in dan de wipstoel en je kindje kan toch zitten. Ik zal even dat andere topic opzoeken en uppen, want ik heb niet zo n zin om mijn ervaringsverhaal opnieuw te typen.
groetjes, paulien

hallo allemaal,
ik wil graag een foto plaatsen maar krijg steeds bericht dat ik mijn pagina moet opfrissen (in het engels) cookie verlopen hoe krijg ik het voor elkaar

groetjes knof

Terug
Bovenaan