iemand ervaring hiermee?

A

Anoniem

Guest
Ik zit met iets vreemds. Ik zit op dit moment in de ontpilronde/eerste ronde na het stoppen met de pil. 27 dec was de 1ste dag van deze cyclus. Gisterochtend om 9.00 uur had ik op mn inlegkruisje (deze heb ik altijd in nml) een heel klein beetje bruin bloed + bij afvegen (heel klein beetje bruin met minimale slijm).

Meestal had ik (tijdens pilgebruik) voordat ik ongi werd eerst even bruin ochtend of middag en daarna op dezelfde dag brak mijn ongi door, meestal avond. Ik heb gisteren met de middag een nieuw inlegkruisje ingedaan zodat ik goed kon zien of ik meer bloed verloor. Maar tot vanochtend (net gekeken) 0,0 niks meer te zien.
Dus het is niet zoals normaal dat op dezelfde dag mn ongi doorkomt na ochtend bruin verlies, zoals ik al jaren had/gewend was..

Weet iemand wat dit kan zijn? Is het innestellingsbloed of heeft iemand ervaring met dat tijdens pilgebruik dat er bruin bloed 's ochtends is en 's avonds ongi doorkomt.
Maar dat het na het stoppen van de pil veranderde, dat je ene dag heel minimaal bruin heb en 1 of 2 dagen later pas de ongi kwam??

Ik had 8 en 9jan (en 10jan nog een beetje) last van mn onderbuik (eisprong?? geen idee of dit het was) en als ik dan bereken wanneer mn ongi ongeveer zou kunnen komen 14-16 dagen verder is het ongeveer 23/25 jan. terwijl ik dus gisteren 20 jan een paar druppels bruin bloed had.

Hai meid,

Het kan denk ik wel een innestelingsbloeding zijn geweest.....Je nod staat op 30 Jan? (althans dat zag ik op het lijstje) Ik denk alleen dat, als je 10 Jan je ei hebt gehad dat dat wel erg vroeg is voor je eisprong maar goed....elke lichaam is weer anders! En als je het niet precies weet dan kan het zo maar zo zijn!! Je zal overigens niet de eerste vrouw zijn die in ronde 1 zwanger is!

Good luck! Ik ga voor je duimen!!
Fijn weekend! Liefs Lynn.

Hai Lynn30

Ja ik weet niet wanneer mijn NOD is, omdat dit mijn eerste ongi/ronde is na pilstop. 28 dec begon mn cyclus. En had dus 9 jan (dag 13 cyclus) misschien mn ei. Toen had ik nml een paar dagen gevoelige onderbuik als ik erop drukte. En gisterochtend dus beetje bruin (dag 24 cyclus)

(ik had die NOD datum ingevuld omdat ik geen idee heb wanneer ik het zou moeten verwachten dus meer een gok geweest)

Tja ik weet het niet. Ik kijk de aankomende dagen wel aan of mn ongi misschien alsnog gaat komen (of niet wat ik heel stiekem toch wel hoop nu ik dit gisterochtend had haha) Maar gebeurt het wel eens dat vrouwen al bij ontpilronde zwanger worden?? Kans is toch zeer klein zoals ik had begrepen.. Uhm

De kans is indd wel klein maar het is ook niet helemaal onmogelijk, er zijn hier weleens dames geweest die gewoon in ronde 1 zwanger waren! Ik zeg niet dat het bij jou ook zo zal zijn maar helemaal uitgesloten is het ook niet hoor!! Wil je geen valse hoop geven maar wie weet.....

Ik had overigens zelf nergens last van toen ik stopte met de pil, ik had direct een hele regelmatige cyclus van 28 dagen dus ook niet iedere vrouw hoeft te 'ontpillen'.....

Ik duim voor je hoor en ik hoop dat de rode duivels weg blijven.

Liefs Lynn.

Hey.. ik ben drie keer zwanger geweest al en nog nooit innestelingsbloeding gezien hoor..

Ik weet dat het lastig is.. maar ga niet elk symptoompje uitgebreid analyseren.. je maakt jezelf er echt gek mee.. (geloof me.. dat heb ik ook gedaan)

Wacht het gewoon rustig af en doe een testje als je niet langer kunt wachten.. er zijn al testjes die je 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken.

Succes en liefs Julia

Hoi Julia,

ik probeer mezelf idd ook zeker niet gek te maken. Ik heb zelf zoiets het is de eerste ronde ik zie het wel. Maar toen ik dat gisteren zag dacht ik huh, wat is dit? Vandaar de vraag. Ik heb het alleen voor mezelf opgeschreven bij de datum dat ik het had en ook wanneer ik last van mn buik had. Dan krijg ik hopelijk meer inzicht. Ik ga nog niet testen, omdat ik nog maar op dag 25 zit. Ik wil wachten t/m woensdag. Als de ongi er dan nog niet is kan ik overwegen om te testen. (dat is het eerste moment dat ik naar de kruitvat kan in de stad, woon zelf in dorp en heb nog niks in huis gehaald

Bedankt voor jullie reacties lynn en julia

Ik heb dit vorige maand gehad, 31 Dec wat bruinverlies, 1 Jan ook iets en de rest van de dag niet. 2 Jan ook heel licht iets en 3 Jan werd ik met 27 dagen ongi..je lichaam doet soms zo gek dat je je zelf niet eens meer vertrouwd.

sterkte

liefs

Hoi steenbok,
bedankt voor je reactie. Jij had dus een paar dagen last van bruinverlies en later dus toch ongi (jammer dat je ongi eraan was gekomen).

Ik heb het dus alleen gisterochtend gehad. Ik weet dus wel vanuit jouw verhaal dat mijn ongi evengoed met een paar kan komen. We will see. Hopelijk blijft hij weg haha (kans is wel klein bij ontpilronde, maar hopen mag altijd)

Terug
Bovenaan