iemand ervaring huismerk DA zw.test?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met de huismerk zwangerschapstest van DA?
Ik ben 5 dagen overtijd, en heb 2x getest. Beide keren gaven ze negatief aan.

Groetjes, K.

Hoi ik heb met DA geen ervaring. bij mn 1ste zwangerschap ik huismerk van Trekpleister en die gaf toen meteen duidelijk positief aan! ik denk dat het tegenwoordig niet meer uitmaakt of je huismerk of goed, duur merk hebt hoor! zijn heus allemaal betrouwbaar anders mochten ze vast niet verkocht worden...maar het blijft een apparaatje he. dus kan altijd fouten voorkomen..
succes ermee!

Ben je zwanger mamaJM?
En dat weten wij nog helemaal niet, hihih?
Vertel vertel!

Liefs Nathalie

neeeeeeee neeee neeeeee hihi..had ik al verteld bij die andere topic over Maart stoppers!
Maar dit bedoelde ik over mn eerste zwangerschap..toen had ik een Trekpleister test...nu had ik ze van de wehkamp...online besteld! heel handig!
Maar ik heb bezoek van de rd'tjes hoor....  bllleeeeeeehhh Ga daarom nu ff lekker in bad!!
Totlaterzzz

Ik las het ineens ja meis. Jammer jammer. Ik las hier iets van positief, dus dacht ohh zal het, hihih. Maar we gaan gewoon op naar de volgende ronde. Badderse en misschien tot dalijk. Ik had ook al ff gereageerd in topic maart 2008 stoppers

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan