Iemand ervaring mee?

<p>Dag iedereen,</p><p>Sinds afgelopen donderdag drinkt mijn zoontje van nu bijna 5 weken, elke twee uur aan de borst. Het lukt mij ook niet om de voeding te rekken. ‘S nachts komt hij niet meer om de vier of vijf uur, maar om de drie uur. De dinsdag en de woensdag had ik hem 7 voedingen gegeven i.p.v. 8 voedingen (zo liep het toevallig). Zou het kunnen dat hij dit aan het inhalen is? Ik heb veel productie, dus daar kan het niet aanliggen.. </p><p>Iemand dit ook meegemaakt?</p>

Ik kan alleen maar zeggen dat het constant wisselt, door sprongen, regeldagen.. zeker als ze zo jong zijn moet je je er een beetje aan overgeven. Hij zal het wel even nodig hebben, miss een groeispurt..

Ik zou zeggen gezien de bijna 5 weken dat hij een ander ritme aan het vormen is. Zoals er dan gezegd wordt; ‘ Het is een fase’. ? Niet fijn voor ouders als je net gewend bent. Onze dochter heeft het van de week ook weer omgegooid en nu zitten we op een onmogelijk schema (voor ons dan, voor haar komt het altijd uit ?). Dan denk ik weer:’ O, ja. Dit is tijdelijk. Soms verandert het na een paar dagen alweer. Soms heb je wat langer pret. Als hij graag meer wilt, zou ik dit hem ook gegeven. Blijkbaar heeft hij het nodig. Go with the flow ?

Hoort er helaas bij en zal je nog wel vaker krijgen door regendagen en/of sprongetjes. Gewoon de behoefte van je baby volgen en niet gaan rekken met de tijd. Grote kans dat hij binnenkort er zelf weer langer tussen laat. 

Terug
Bovenaan