Iemand ervaring mee?

Tamaraluijten

New member
Weet nou niet of ik VK moet bellen of dat het normaal is. Misschien kunnen jullie mij helpen.

Is het normaal dat je baby non stop bijna beweegt?
Hij is vanacht redelijk rustig geweest paar uurtjes. Maar gister overdag heb ik hem eigenlijk continue gevoeld. En lag niet meer dan kort uurtje stil.
En nu vanochtend weer. Is dat normaal? Of is er dan iets aan de hand?
Het zijn niet alleen kleine bewegingen maar mn hele buik gaat heen en weer.

En ik had gisteren om de paar minuten buikkrampen rechts onder. Alsof ik ongesteld moest worden. Deed best pijn. Hield paar seconden aan en dan bleef het 5 minuten weg en dan kwam het weer. Dat was van gister middag tot vanacht twaalf uur.
Heb een beetje zitten lezen op internet en dan kwam ik op voorweeen terrecht. Maar is het daar niet wat vroeg voor? Ben nu 26 weken.

Wie kan mij helpen?
Verloskundige is op vrijdag alleen voor spoed te bereiken. Dus vandaar dat ik nog niet gebeld heb.

Ben ook sinds paar dagen op dieet gezet want mn suikers waren te hoog. Nu twee weken op dieet en dan weer prikken om te kijken of het helpt.
 
Op zich het bewegen is volgens mij alleen maar fijn. Beter dan geen beweging! Maar je krampen zoals je omschrijft en dan om de 5 min en even weg daarvoor zou ik wel even de Vk voor bellen. Beter 1 x teveel dan 1 x te weinig. Gewoon bellen daar zijn ze voor. Je gaat toch het weekend in.

Succes.
 
Zal ook gewoon bellen voor de krampen...
Dat ie lekker druk aan het bewegen is niet erg...en dat je buik erbij heen en weer gaat ook niet, doet die van mij ook...
 
Ik zou ook even de VK bellen voor die krampen... daar zijn ze voor toch! En je moet echt met een gerust gevoel het weekend ingaan hoor.. Lijkt me ook dat het bewegen niet raar is ofzo. Heerlijk toch! Ik voelde hem een paar dagen heel weinig, dat is pas raar haha. Je mist dan echt iets...
 
Over de krampen kan ik je niks vertellen, maar hopelijk ben je daarover intussen al wat wijzer!

Over de beweging; hier al een paar dagen precies hetzelfde! Het is echt feestje in mijn buik, heerlijk!!!
 
Hier gelukkig wat rustiger. Aan ene kant was het wel heel fijn maar soms pijnlijk.
En van die krampen heb het gevraagd. Kunnen voorweeen zijn geweest. Maar als de kleine verder nog veel bewoog en ik geen bloedverlies heb hoef ik me geen zorgen te maken.
 
Ik heb laatst toevallig gelezen dat de baby nu veel beweegt om zn spieren te trainen, omdat hij daar nu nog de ruimte voor heeft. Ik heb ook een hele actieve madam in mn buik;-) , maar zolang dat niet pijnlijk is zou ik zeggen geniet ervan! Zag dat je inmiddels ook gerust gesteld bent over de krampen.
 
Terug
Bovenaan