iemand ervaring met afbouwen voeding hongerige baby's naar gewone voeding?

Bij Amy ging dat gelijkmatig maar zij liet op een gegeven moment ook gedeelte staan van der fles.

Ik zat op 6 schepjes volledig hongerig
inmiddels op 2 hongerig 4 standaard alleen der laatste fles is volledig hongerig.

Waarom wil je eigenlijk afbouwen? en mix je al met standaard voeding of krijgt jouw kleintje nu alleen nog maar hongerig.

Mijn beide kinderen krijgen hongerige baby voeding. De oudste zat op volledige voeding en die heb ik afgebouwd toen ik over mocht gaan daar de opvolgmelk (nummer 2) Ik ben toen gaan mengen en zo telkens meer opvolgmelk gaan geven en zo hebben we de forte achter ons gelaten.

De jongste (2 mnd) krijgt een mix, hij kan het niet aan om alleen forte te drinken. Ik gebruik nu sinds 1 dag ook nutriton omdat meneer zuur spuugde. Ik wilde dan ook terug naar de standaard, maar het kan geen kwaad om dit met forte te mengen dus ik blijf op deze mix zitten.

Waarom wil je terug? Ik zou niet teveel wisselen in de voeding. Met 6 mnd ga je over na de opvolg ik zou dat aangrijpen om over te gaan.

Ja, is geen enkel probleem. Ik heb er nu meerdere deskundigen naar gevraagd en het is GEEN voedingsmiddel maar een verdikkingsmiddel. Je kunt het vergelijken met maizena, om een saus dikker te maken.

Mijn manneke spuugde niet extreem veel, maar wel regelmatig geruime tijd na zijn voeding. Tis wel weer even uitvogelen hoeveel schepjes en welke speen, maar na een dag uitproberen gebruik ik nu 1 schepje en gewoon de avantspeen met 1 gaatje. Meneer doet nu 20 min over de fles.

egnie en dan gebruik je bij elkaar gewone voeding van nutrilon en voor hongerige baby's??
Wat ik heb hier ook een beetje een spug probleempje..

Ik gebruik Nutrilon standaard en de Nurtilon forte en nu dus sinds maandag nutriton. Ik ben erachter dat 1 1/2 schepje nurtiton zijn werk doet. Krijg nog wel eens een mondje terug direct na de fles, maar niet meer een spugend kindje in bed. Het zure spul blijft nu dus in zijn maag en hij doet een kleine 20 min over zijn fles.

Onze Amy heeft soms last dat het er met golfjes uit komt, maar dit is niet bij iedere fles en soms ook paar dagen niet ? Ik geef Friso standaard en extra gemengd, het is pas sinds kort dat ze dit doet.

Terug
Bovenaan