Iemand ervaring met afnemen misselijkheid na bijna 12 weken?

<p>Hoi hoi,</p><p>Vandaag ben ik 11.5 weken zwanger. Ik ben heel erg misselijk geweest en veel overgegeven. Heb al een maand niet kunnen werken. Sinds 2/3 dagen hoef ik niet meer over te geven, ik voel me nog wel beroerd en moe maar het is stukken beter aan het worden. Is dit een teken dat de misselijkheid binnenkort over is? Bouwt het zich langzaam af? </p>

Bij mij nam het na 11 a 12 weken af ja. Maar het ging tot 15 weken met ups en downs. Paar dagen een stuk beter en dan toch weer een dag of 2 kotsmisselijk. Of bepaalde geuren/voeding die ik nog niet kon hebben. Na 15 weken werd het echt dragelijk en ging het weg. Het kwam na 34 weken wel weer terug, maar minder hevig. Toen mijn bevalling met een weeenstorm begon heb ik wel een uur met een kotszak in mn handen gezeten. Ook dat was snel weer over. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu 14+3 week zwanger en bij mij namen de kwaaltjes na 10,5 week al langzaam af. Nu kan het de ene dag zijn dat ik heel erg moe ben, en de andere dag ineens wat misselijk of totaal geen zin in eten. Neemt zeker af en bij de 1 is dat vroeger/later dan bij de ander. Lekker van genieten als je een goeie dag hebt!

Ik ben ook 11,5 week zwanger en bij mij neemt de vermoeidheid en misselijkheid ook sinds een paar dagen langzaam af

Hoi. Ik dacht ook bij 11 weken oh heerlijk het zakt af. Nu 13 weken en weer ziek van de misselijkheid. Ik ben vandaag begonnen met acupunctuur om te kijken of dat gaat helpen. Mijn verloskundige adviseerde het, en zei ook dat soms misselijk bij mensen niet altijd stopt.
Hopelijk voor iedereen dat het wel minder word. Ik wacht nog met geduld even af en wie weet.

Ik kan je nog geen antwoord geven maar ik las dit en vind het zo fijn dat iemand dit ook heeft/herkend. (Niet fijn dat je misselijk bent natuurlijk). Ik ben nu 8 weken zwanger en sinds drie weken non stop misselijk..zowel overdag als snachts. Werken lukt mij ook amper. Dat voelt zo kut. Hebben jullie tips/adviezen om te minderen of ermee om te gaan? Huisarts wil eerst nog niets voorschrijven. Moet het eerst met gember en wagenziekte medicijnen doen.. gember helpt alleen niets.

Hoop voor je dat het snel over gaat. Ik heb nog wel even zo te lezen ?

Oh wat ontzettend rot zeg, ik weet precies hoe je je voelt. Het is echt verschrikkelijk. Ik heb vd huisarts emesafene gekregen, het hielp wel iets maar het was daarmee zeker niet over. Ik heb mijn weken doorgebracht in bed en zoveel mogelijk afleiding gezocht op Netflix. Ik denk dat het toch een kwestie is van tijd uitzitten, met de gedachte dat het echt over gaat! Verder helpt bij mij dextro heel goed, dit haalt je suikerspiegel wat omhoog. Kleine slokjes cola na het overgeven en zorgen dat je zoveel mogelijk vocht binnen houdt. Door te weinig vocht in je lichaam word je ook misselijk. Verder gewoon eten waar je zin in hebt. Ben vandaag 11.6 weken en het wordt nu echt beter. Hopelijk gaat het bij jou ook niet lang meer duren, je moet echt even die hcg piek voorbij. Sterkte!!

Terug
Bovenaan