iemand ervaring met Asaflow?? (bloedverdunners/aspirine 80mg)

<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik ben bijna 12 weken en moet Asaflow 80 mg  gaan slikken. Mijn verloskundige heeft berekend dat ik een kleine kans heb op verhoogde bloeddruk ( of zwangerschapsvergiftiging) .</p><p>Normaal is dat 3% en ik scoorde 3.4. Nu vraag ik me af of er meer mensen zijn die ervaring hebben met Asaflow  . Ik kan er amper iets vinden online en ik ben ook niet zo van de pillen. Ik neem alleen paracetamol in  voor de rest vind ik pillen maar niks. </p><p>anyway..iemand die hier ervaring mee heeft? ik hoor graag jouw ervaringen. misschien stelt het mij wat gerust. </p>
 
Ik heb Ascal geslikt (daar zit volgens mij dezelfde werkzame stof in). Ik vond het eerst ook spannend om te nemen, maar ik heb er niets van gemerkt (in negatieve zin). Mijn bloeddruk was keurig overigens.
 
Er is een Facebook pagina genaamd: Pre- eclampsie em HELLP syndroom
Daar hebben veel mensen ervaring met het slikken van Asaflow.
Mij gaan ze het ook willen geven binnenkort vanwege Hellp bij mn vorige zwangerschap, maar zelf dus nog geen ervaring ermee.
 
Ik ben inmiddels 12 weken en slik deze pillen nu al 2 weken. Er schijnt onderzoek geweest te zijn en bepaalde risicogroepen hebben hier echt baat bij.
 
Hier ook sinds 18 weken aan de Asaflow. Gekregen wegens te hoge bloeddruk en een overvol vatenstelsel. Wel in combinatie mel calcium tabletten voor de vaatwanden.. Inmiddels ruim 37 weken zwanger en de baby doet het perfect. Sta onder behandeling van het zkh en de universiteit in Hasselt i.v.m. verhoogd risico zwangerschapsvergiftiging. En beide staan 100% achter inzet van Asaflow. 
 
Terug
Bovenaan