iemand ervaring met batavus personal bike??

hi!

Ik wil graag een nieuwe fiets kopen want op mijn huidige fiets (batavus starcatto oid) heb ik te weinig ruimte tussen de zadel en de bobikezitje. Ik moet er onderhand op springen en dat vind ik erg gevaarlijk met 2 kids.

Nu heb ik de batavus personal bike glamorous gezien. Erggg mooi. Meer ruimte om te staan etc. Heeft iemand ervaring met deze fiets? Is deze echt stevig en handig met kinderen?

Hopelijk kan iemand  mij helpen want goedkoop zijn ze niet!

gr
Marielle

Hoihoi

ik wil ook graag een nieuwe fiets en ben ook geïnteresseerd in die fiets. Heb op de site ff de vergelijking gedaan tussen drie fietsen.

Dus geen ervaring maar wel interesse... hopelijk heeft iemand die

groet
Renske mv Isa en Meike

Ik heb een gazelle bloom. Maar door verandering van mijn werk gebruik ik hem nauwelijks. Het is een prettige fiets maar ik heb eigenlijk spijt van de aankoop. Omdat ik hem dus te weinig gebruik. Lukas moet over niet al te lange tijd al naar achteren en dat kan natuurlijk ook op een gewone fiets.

Bedenk vooral hoelang je een kind voorop wil / kan hebben en of het je dan waard is. NOgmaals het is een lekkere fiets waar niets mis mee is, maar voor mij niet echt geschikt.

Annemieke

De gazellebloom heb ik ook zien staan maar ik wil eigenlijk geen mama fiets. Want ik wil er langer mee doen dan een paar jaar. De personal bike is dus geen mama fiets maar een hele stevige fiets.

Mijn jongste wordt bijna 1 en de oudste is net 2 dus zal nog wel een paar jaar 2 kids op de fiets moeten vervoeren.

Toch iemand ervaring met de fiets???? please???????

gr
Marielle

Jaaaa!!! die heb ik een en ik vind 'm geweldig.
Ik heb de fiets nu zo'n 3/4 jaar en ben er dus erg blij mee, ik wilde geen mama-fiets omdat ik dat enorme lompe fietsen vind (erg onhandig breed stuur).
Ik heb gekozen voor een personal delivery bike, lekker stoer zwart fietsje en erg stevig om met twee kids op te fietsen.
Ik zou dus zeggen "doen!!!"
Ik heb 'm via een fietsplan op mijn werk gekocht, ik weet niet of je die mogenlijk hebt maar dat scheelt weer een hoop geld.
Nou ben benieuwd welke fiets het gaat worden.

groetjes Daniëlle.

Hi Danielle!

Bedankt voor je reactie. Die ik gezien heb is geen delivery maar een gewone zeg maar. Maar wil dan wel een fietsmand.

Vrijdag proefrit maken!!

doeii
Marielle

Yep....ik heb hem sinds kort. Heb ook de delivery uitvoering. En ik ben erg heeeeeeel erg blij mee.
Hij is veel stoerder dat al die moederfietsen en na twee jaar rond gereden te hebben op een oude oma fiets echt een verademing...zeker met die dikke buik nu van me.

Ik heb hem ook via het fietsenplan van mijn werk gekocht. Scheelt erg veel, maar dan moet je werkgever natuurlijk wel aan die regeling mee doen.

Ik woon zelf in een grote stad en ik dacht altijd dat een oude omafiets hiervoor prima genoeg was maar ik vind hem echt super en straks met twee kindjes erop wel zo veilig.

Succes met je proefrit.

Groetjes mama3007

Terug
Bovenaan