iemand ervaring met buitenbaarmoederlijke zwangerschap

A

Anoniem

Guest
hallo meiden
Ik zou voor jullie wel nieuw zijn, ben wel actief geweest bij het forum zwangerworden.
Ik ben sinds 7 mei gestopt met de pil en nu er achter gekomen dat ik een bbz heb.
Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben. Zo ja hoelang duurt het gemiddeld voor het vruchtje van zelf je lichaam verlaat. Ik heb er super veel pijn aan. En artsen hebben al aangegeven dat ze het zouden weg halen als het te lang duurd.

groetjes berna

Hoi,

Ik heb zelf (gelukkig) geen bbz gehad, maar twee van mijn collega's wel. Voor zover ik weet komt een bbz niet vanzelf los. Maar dat kan ik natuurlijk verkeerd begrepen hebben. Bij mijn beide collega's moest met spoed een operatie worden uitgevoerd om het vruchtje te verwijderen.

Weet je zeker dat het een bbz is? Of is het vruchtje overleden in je buik en wachten de artsen totdat dat loslaat? Ik heb zelf voor mijn dochtertje ook een leeg vruchtzakje gehad. Daarbij had ik ook veel buikkrampen (weeen) en bloedverlies. Het vruchtje kwam bij mij niet van zelf los en ik ben dan ook na 3 dagen gecuretteerd. (een curettage valt echt heel erg mee hoor!)

Heel veel succes en sterkte met het verwerken!
Liefs Nanda

Mijn zus heeft dit afgelopen jaar gehad. Zij moest met spoed geopereerd
worden want en eileider was geknapt omdat het vruchtje daar groeide en
dus ruimtegebrek kreeg. Zij mist dus nu ook een eileider maar is
ondertussen alweer bevallen van een gezonde dochter.

Volgens mij moet een bbz altijd operatief worden verwijderd. Of ze
hebben bij jou al ontdekt dat het op de verkeerde plek is ingenesteld
maar ook al overleden is. Wie weet dat ze dan wachten. Maar als je pijn
hebt heb ik het idee dat het nog groeit. Ik ben geen arts en dit is te
belangrijk om af te wachten. k zou de arts bellen als ik ju was.

Terug
Bovenaan