Iemand ervaring met CB ovulatie testen ?!!!

<p>Goedeavond iedereen ,</p><p>Ik heb vandaag de CB ovulatie testen gekocht die dus vanaf 4 dagen kunnen testen of je je LH piek heb.</p><p>Officieel volgens mijn berekening zou ik morgen of overmorgen mijn eisprong hebben. </p><p>Echter test ik helemaal geen smiley bij de test.</p><p>op dag 10 had ik wel wat wit slijm verlies. Zou dan echt mijn eisprong al geweest zijn? Mijn cyclussen zijn nu 29 dagen en die van afgelopen maand 27 dagen. Ik zit nu op dag 14 en dus nog steeds geen positieve ovu.</p><p>Is het nu zo dat ik dus mijn eisprong gemist heb? </p>
 
Tsja, kan. Maar kan ook prima zijn dat ie nog moet komen. Ik heb maanden de cb gebruikt met enkel de vaste smiley (dus 2 meest vruchtbare dagen). Altijd een smiley gekregen, testte altijd met ochtendurine. Apps enzo gaan echt van een gemiddelde uit, dus compleet niet betrouwbaar. Mijn ei kwam meestal op dag 20 ong bij een cyclus van 28 dagen. Dus nog even doortesten en hoop houden!
 
Ik testte met goedkopere ovulatietesten tot de streep dikker begon te worden. Wanneer ik het idee had dat het een piek had testte ik met een clear blue. Toen ik een smiley kreeg direct aan de slag en een maand later een positieve zwangerschapstest in handen.
 
Ik heb ook een onregelmatige cycles. Ik heb twee maanden de CB testen gedaan. Ze werkte “dacht ik” maar als ik mijn slijm in de gaten hield, liep dit totaal niet gelijk met de uitslag van de test. Waarschijnlijk ook omdat ik een onregelmatige cycles heb denk ik. We kijken nu niet meer naar een app of testen. We houden het slijm in de gaten en doen dan ons best!
 
Terug
Bovenaan