Iemand ervaring met cerazette?

De titel zegt het al. Wie gebruikt ook de mini-pil cerazette? Ik gebruik m nu een week omdat ik helemaal depi van de hormonen in een andere pil werd. Ik heb nu een week bloedverlies, hoop dat dat wel snel afneemt. Maar ik ben een stuk vrolijker in ieder geval.
Ben benieuwd wat de ervaringen van anderen zijn.
Groetjes

Hoi,

cerazette is de enige pil die ik mag gebruiken ivm een stollingsstoornis. Ik weet dus niet beter en was altijd erg tevreden. Je hebt idd in het begin wat tussentijds bloedverlies maar daarna kan het ook zo goed als verdwijnen.
Maar goed, het is alweer ene jaartje of 4 geleden denk ik zo dat ik m gebruikte dus mn herinneringen zijn een beetje vaag...

groetjes Natasja

Hoi,

cerazette is de enige pil die ik mag gebruiken ivm een stollingsstoornis. Ik weet dus niet beter en was altijd erg tevreden. Je hebt idd in het begin wat tussentijds bloedverlies maar daarna kan het ook zo goed als verdwijnen.
Maar goed, het is alweer ene jaartje of 4 geleden denk ik zo dat ik m gebruikte dus mn herinneringen zijn een beetje vaag...

groetjes Natasja

Ik heb cerazette gebruikt omdat het de enige pil was die je in combinatie met bv mag gebruiken. Op zich een fijne pil, alleen is zorgvuldigheid wel geboden. Das natuurlijk met iedere pil zo, maar deze moet echt perse op iedere dag op hetzelfde tijdstip worden ingenomen. Ik werk onregelmatig, en het is regelmatig voorgekomen dat ik al onderweg naar het bureau was, en dat ik dan in de auto bedacht dat ik dat ding weer eens vergeten was. Toen we nog geen drie kinderen hadden vonden we dat niet zo heel erg, want dan had een kindje hoe dan ook welkom geweest, maar ons gezin is nu echt compleet en willen we ook geen "verrassingen" meer. Ik heb nu dus een spiraaltje, en mijn man heeft zich pas geleden "laten helpen"

Ok. Ik las dat wel vaker op internet over super optijd innemen maar in de bijsluiter lees ik niets over precies op hetzelfde tijdstip innemen. Daar staat dat ie na minder dan 12 u alsnog innemen gewoon veilig is. Toch raar. Bij mij zit er sowieso een aantal dagen wel 2 uur tussen t innemen,
Ik wacht die bloeding iig nog ff af want duurt nu al een week. Meer dan normaal ongesteld zijn.
Thanx voor de reacties.

Terug
Bovenaan