Iemand ervaring met Clomid?

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben nieuw hier en zoek eigenlijk ervaringen over clomid of vrouwen die hier nu ook mee bezig zijn.

Ik ben zelf ronde 2 van clomid, 50mg.
de eerste ronde had ik een cyste.

ik slik op dag 3 tm dag 7, 50mg
dag 10 terugkomen voor een echo, mijn grootste eitje was toen 12mm
dag 13 weer terug voor echo en nu was ie 15mm.
nu als huiswerk mee, hele week om de dag te klussen.
en moet de 29ste en 31ste van deze maand bloedprikken om te zien of ik een goede eisprong heb gehad.
zoja, en ben niet zwanger dan krijg ik voor 3maanden clomid mee naar huis en moet ik me zelf redden....

ik voel me een beetje aan mijn lot overgelaten, niet wetend wat ik moet doen en of uberhaubt de clomid wel goed pakt, want vond zelf het eitje nog wel erg klein voor dag 13 (15mm)

heeft iemand hier ervaringen mee??

Maargoed we "klussen" wel de heleweek en dan maar afwachten of het goed uitpakt :)

Ik heb dankzij clomid 2 prachtige zoontjes. We zijn nu bezig voor een 3e. Maar heb nu andere hormonen. Ik kreeg alleen wel elke ronde pregnyl om te spuiten zodat we precies wisten wanneer ik een eisprong had. Ik werd ook elke cyclus gevolgd. Bij de oudste hadden we 7 kuren nodig. Bij de 2e slechts 1. Nu hebben we 2 rondes clomid gehad en nu voor de 3 e ronde een alternatief. Nu krijg ik ook geen echo's en pregnyl meer. Voel me dus ook een beetje verloren. Persoonlijk vind ik 2 rondes erg kort om te beoordelen van de gyn. Ik zou daar zelf toch even om vragen. Jammer dat je in de medische malle molen terecht bent gekomen, maar clomid kan dus zeker wel succeshebben. Mijn cyclus varieerde ondanks de hormonen trouwens nog.

Ik heb clomid gebruikt. Gewoon op de manier zoals jij het aangeeft, van dag 3-7 50 mg. Dan op dag 10 controle en elke keer weer controle...

Nadat dit geen effect had, was het de ronde daarna 100 mg en toen 150 mg. Na 3 rondes die geen effect hadden, overgestapt op puregon+pregnyl.

Om het dan 3 maand thuis te hebben, zonder controles. Daar heb ik geen ervaring mee.

Hoe was de bloeduitslag van de 29-31?

(febr.mamma)

Terug
Bovenaan