Iemand ervaring met de babycook van Beaba??

Nou zoals het onderwerp al zegt,

Ik overweeg de "babycook" van Beaba te kopen (hierin kan je eten klaarmaken voor je kleintje, stomen, pureren  en warm maken)  maar vind hem  wel nogal prijzig. Nou heb ik er wel veel positieve berichten over gehoord maar vroeg me af of een van jullie dit apparaat heeft en wat je er dan van vindt.    

Ik geef David nu nog voornamelijk potjes eten (fruit en groentehap) maar de babycook leek me handig om hem op een makkelijke manier vers eten te kunnen geven.

Groetjes!

Weet niet of je toevallig al een abonnement hebt op de Ouders van Nu, als je nu lid wordt kun je voor €20 de Babycook erbij kopen. Een abonnement is €48 euro dus dan ben je nog steeds goedkoper uit als dan dat je ´m in de winkel koopt!

Groetjes,
Emmama

En ik ben ook benieuwd naar ervaringen, het lijkt handig maar vraag me af of dat ook daadwerkelijk zo is!

He balen, had ik dat geweten van de Ouders van Nu...
Ik heb dus inmiddels de babycook al gekocht! En, hij bevalt erg goed, ik denk dat ik nu eerder vers eten voor m'n kleintje klaarmaak.
Maar met een magnetron en een staafmixer gaat het ook prima denk ik, het is dus wel een beetje een luxeding.

Terug
Bovenaan