iemand ervaring met de babydrager Shelter van Lodger?

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de babydrager Shelter van Lodger.
Zoonlief (van alweer bijna 1 maand) is overdag bij tijd en wijle erg onrustig en wil dan het liefste bij mij zijn. Met een peuter van 2 is dat niet altijd even gemakkelijk. Dus nu ben ik op zoek naar een babydrager waar ik hem dan in kan doen, zodat ik mijn handen een beetje vrij heb. Na wat gesurf op internet kwam ik bij deze babydrager uit. Afgezien van het feit dat ik hij er leuk uitziet, moet hij natuurlijk ook praktisch en functioneel zijn.

Dus, heeft iemand ervaring met deze babydrager, voordat ik weer een miskoop bega.

gr. Hanneke

Hoi,

Ik heb zelf ook de Lodger Shelter en ben er erg blij mee!

ik heb hem nog niet echt gebruikt om te dragen (ivm keizersnede/herstel), maar gebruik hem volop in de box voor haar lekker warm in te leggen. Omdat ze het zó lekker vind heb ik ook maar gelijk de Wrapper besteld en die krijg ik vandaag of morgen binnen.

Ik heb de shelter wel even uitgeprobeerd met de kleine meid er in en moet er wel even aan wennen. Ze is nog zo klein (1 week oud) en verdwijnt bijna helemaal in de draagzak, maar ze geeft geen kick. Vind het dus klaarblijkelijk heerlijk, het is meer dat ik er zelf erg aan moet wennen.

De lodger fleece is wel erg warm, voor nu natuurlijk heerlijk. Maar voor de zomer misschien iets erg warm. Dus weeg even af wat je voor nu belangrijk vind.

Ik vind het dus een super produckt en helemaal gek van Lodger!

Esmé mv Kay en Gwen

Ik heb ook een shelter. Hij is inderdaad handig voor in maxicosi en box. Maar als je je baby mee wilt dragen zou ik een andere doek kiezen. Ik heb m bij Joris gebruikt als drager en ze verdwijnen er een beetje in vind ik. Ook vond ik hem vrij zwaar in gebruik. Gewicht wordt niet verdeeld over 2 schouders.
Ik ben blij dat ik m heb, maar zou hem niet adviseren als draagdoek, ik heb inmiddels 1 waarin ik Elias helemaal tegen me aan kan dragen (een knoopdoek) maar die heb ik nog niet gebruikt!

Hoi,

Ik heb ook de lodger, maar dan niet die fleece variant, maar eentje van katoen (joggingstof) Ik moet zeggen dat ik het dragen best zwaar vind, zoals Annemiek zegt, de belasting komt erg op een schouder en je nek vind ik. Ook lijkt hij erg opgepropt te liggen, de ene keer lijkt hij het heerlijk te vinden en de andere keer krijg ik hevig protest en dan gaat hij zo overstrekken dat ik bang ben dat ie er uit valt...

Maar goed, mijn grootste bezwaar is dat ik best last van mijn nek en schouder krijg. Ik ga zo'n langwerpige doek proberen, die je om je heen knoopt, zodat hij dicht tegen je aan ligt en m.i. het gewicht meer verdeeld is..
Heb alleen nog geen idee hoe ik hem vast moet knopen, mijn moeder heeft zo'n doek voor mijn zusje gekocht, zij vond het niks en had hem weggelegd, maar kan de beschrijving niet meer vinden... dus daarvoor maar ff googelen...

Maar goed, probeer hem anders in de winkel even uit... hij is behoorlijk prijzig, dus zou hem wel ff testen.

liefs Dana

Hi meiden,

Ik heb de shelter gister bijna besteld maar ben blij dat ik het niet gedaan heb.... Twijfelde even of ie voor voorjaar / zomer niet te warm is.
Maar heeft iemand van jullie dan (goede) ervaringen met de draagzak van Baby Bjorn? We hebben al best wat wikkeldoeken dus misschien is de shelter dan niet nodig.

Greets Janneke

Hoi dames,

kan het toch niet laten even te reageren . Zoals sommigen van jullie misschien wel weten heeft een vrindein van mij een bedrijfje in draagdoeken (ze verkoopt zowel via winkels als via haar website www.draagdoek.nl). Ik help haar op beurzen en heb zelf veel ervaring met de doeken, ik vind het echt super. (Inderdaad de voordelen van het dicht bij je dragen en het gewicht mooi over je schouders verdeeld). Ik draag mijn dochter van 2,5 jaar er nu nog wel eens in! Op de site kun je overigens ook knoopinstructies downloaden en kom je mij en Puck ook regelmatig tegen haha!
Nou, sorry voor de reclame maar kon het niet laten..

Liefs, Marcia mv Puck en Sjors
ps: ik heb geen ervaring met de shelter en baby bjorn dus misschien zijn die ook wel goed maar wat ik ervan gehoord heb is het wat zwaarder omdat je het kindje niet zo dicht tegen je aan draagt

Terug
Bovenaan