iemand ervaring met de babysound????

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en heb vandaag voor het eerst het hartje horen kloppen, echt geweldig!!!!!ik heb ook al 2 echo's gehad.ik zit er nu eigenlijk te twijfelen of ik een babysound zal kopen waarmee ik zelf naar het hartje kan luisteren.heeft iemand hier ervaring met de babysound/angelsound???groetjes

Wat is dat heerlijk he meid om dat hartje te horen kloppen!!

Ik heb zelf niet de angelsounds, maar heb hem wel even in het begin  geleend van een vriendin van mij die hem heeft gekocht. Heb er nu niet meer zo'n behoefte aan. Ook  was ik bang dat ik mezelf gek maakte als ik het hartje op een dag niet zou horen.

Maar het was super om het tussendoor nog eens te horen en je kan het ook heel goed horen via zo'n angelsound.

Liefs.........

Ik heb de angelsound gekregen als kadootje, eerst wou ik hem zelf juist niet kopen omdat ik dacht van stel ik kan het hartje niet vinden dan zou ik alleen maar in paniek raken. Maar nu ik hem heb gekregen vind ik het geweldig!!! echt een aanrader, je kan op elk moment luisteren naar je kleintje en vooral in het begin dat je hem nog niet echt voelt beweging is het fijn. Ik weet niet hoe duur die is maar zeker de moeite waard! xXxx

Hoi hoi,

Ik vind de angelsound helemaal geweldig, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hem sinds een paar weken niet meer gebruik omdat de kleine volop aan het schoppen is.
En een tasbaarder bewijs is er natuurlijk niet :)

In het begin was ik echt kei-onzeker. Als ik dan eens een slechte dag had ofzo en bang was om het kindje kwijt te raken gebruikte ik de angelsound.
Wij zijn hem vanaf 12 weken gaan gebruiken. Ik deed het altijd 2x per week.
Soms moesten we echt lang zoeken en was het geluid ook niet zo heel erg hard (vergeleken met nu)...Maar als we het hartje (hartslag) dan gevonden hadden kon onze dag niet meer stuk!

Mijn vriend vond het in het begin zonde van het geld, maar hij heeft zijn woorden teruggenomen. Hij vind het ook helemaal geweldig!

Liefs,
Jorhoromo

Terug
Bovenaan