iemand ervaring met de babysound???

hallo allemaal
ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en heb voor het eerst het hartje horen kloppen, echt geweldig!!!!nu zit ik te twijfelen of ik de baby/angelsound zal kopen, want an kan in zelf naar het hartje luisteren.heeft iemand ervaring met de baby/angelsound??
groetjes

Ik heb hem geleend van een vriendin tijdens mijn zwangerschap van de eerste. Als je het hartje nu al zou willen horen zou ik je adviseren om een doptone op de kop te tikken. Met de bebesounds kun je namelijk pas vanaf zo'n 25 weken de hartslag horen. Ik weet het  niet meer precies, kan ook een week of  2 eerder of later zijn, maar  ik weet nog dat ik dat heel  jammer vond.  Tegen die tijd voel je het kindje bewegen en ik had de bevestiging van dat kloppende hartjejuist in het begin nodig.  En heel eerlijk: je moet ook nog door allerlei 'ruis' (eigen  hartslag en bloedstroming en rommelende darmen  bv)  heen luisteren wil je het hartje horen. Ik vond het erg tegenvallen en ga hem nu ook niet meer lenen, laat staan kopen.

Hoi,

Ik heb de angelsound thuis. Bij de vorige zwangerschap vond ik het heerlijk om naar het hartje van ons hummeltje te luisteren. Ik heb hem gekocht toen ik 20 weken zwanger was en vond het geluid juist wel goed, even zoeken naar de juiste plek, maar eenmaal gevonden is het een geweldig geluid. Je kunt het geluid ook nog opnemen!
Ik had niet veel last van ruis! Vooral mijn man vond het echt fijn om ook vaker naar het hartje te kunnen luisteren omdat hij niet ale controles bij de verloskundige meekon en zo ook een "band" kon opbouwen!
Een doptone is natuurlijk beter, maar die zijn ook duurder!

Soucky (13 wkn + 4 dgn)

Ik bedacht me laatst dat die ruis wel eens heel goed veroorzaakt kon worden door mijn placenta, die lag aan de voorkant. Nu weer trouwens. Het was ook geen angelsounds maar een bébésound en hij kon ook niets opnemen. Misschien een ouder (minder geavanceerd?) model. Mijn ervaring ermee was niet geweldig, maar dat hoeft voor anderen natuurlijk niet te gelden. ;)

Hoi,
Ik heb een 'angelsounds' geleend van m'n vriendin. Kon het al bij 12 weken horen. Heel duidelijk, wel even geduld, maar als je 't eenmaal hoort, blijf je 't horen, echt super. We hadden het al voor de 1e echo gehoord en waren helemaal gerust erop. Super echo gehad. Ben nu 13 weken, en luister regelmatig eventjes, zo leuk. Wat ik wel doe; beetje olie op m'n buik, dat werkt beter. Hoor soms wat geruis, maar eigenlijk heel duidelijk het hartje, en bewegingen die hij maakt, zo schattig! Ik vind het een aanrader, hoef je niet steeds zo lang te wachten, en als je even onzeker bent, gewoon even luisteren. Je moet er wel steeds even tijd voor nemen, soms duurt het even voor je 't hoort.
Liefs, Hindi.

Terug
Bovenaan