iemand ervaring met de bevalling een zetje geven?

hoi meiden, heeft iemand hier ervaring met de bevalling een laatste zetje geven.ik heb gelezen dat je bv door hielmassage de boel nog wel eens prikkelen kan.ananas en wonderolie daar geloof ik niet zo in maar via google zag ik dat met die massage een hoop dames de hele boel mee op gang kregen.
ben nu 36 weken en een paar dagen en heb het helemaal gehad ivm nierkolieken.lig al bijna drie maanden plat en wil vanaf 37 weken toch echt gaan bevallen.mijn andere twee waren er inmiddels al een met 34,5 week en ander met 36,3 week dus deze mag van mij zich aandienen.waar ik hoopte dat de andere zouden blijven zitten hoop ik dat deze snel komt en ik pijnvrij word.iemand tips???

he meis, ik weet wel als je al weeen hebt dat sex, warme douche, veel lopen het wel vordert maar om op gang te komen zou ik niet weten of dat helpt,

weet wel als je veel sex hebt je baarmoeder samen trekt en dus harde buik krijgt maar of dat dan helpt met een bevalling te beginnen weet ik niet, je kan het toch nooit weten want je kindje moet een seintje geven naar je hersenen zodat je een hormoon aan maakt om de baarmoeder mond te versoepelen.

De kleine moet wel al volledig ingedaalt zijn.

S6 ermee kan me voorstellen dan je het zat bent, ik ben nu 38 +3 en ben het ook zat, bij onze dochter had ik op het laatst last van nierbekken ontsteking en was het toen helemaal zat,

Sterkte ermee liefs

Helaas helpt geen een trucje. Heb ze in maart allemaal geprobeerd en ik liep al overtijd. Dus zeker voor die tijd heeft het geen enkele zin. Helaas zit er niks anders op dan het bij je verloskundige of gyn op aan te dringen om het in te laten leiden. Al vermoed ik dat ze dat ook niet snel zullen doen.

grappige is dat mijn andere twee prematuur waren en ik juist toen hoopte dat het nog even zou blijven zitten. bij deze verwachten ze dat ie te vroeg komt en het zit er nog steeds.maar door mijn gezondheid hoop ik nu dat het heel snel begint.gyn heeft wel gezegd dat als mijn nierenklachten verergeren dat hij kijkt wat hij kan doen maar eigen weeen hebben voorkeur.ik wacht maar af

Je kindje komt vanzelf gewoon nog even volhouden ookal is dat soms bijna niet te doen.
Voor je het weet ligt je kleintje in je armen en ben je alles weer vergeten

Groetjes Vi

Wat je kunt proberen is accupunctuur. Dat kan werken. Ik heb het gedaan maar weet niet of het heeft geholpen want uiteindelijk is de bevalling ingeleid paar dagen later. Het ging met MIJ zo slecht dat ze met 37,5 week hebben besloten de bevalling in te leiden. Dus dat kun je ook nog aankaarten bij je VK of gyn.
Al die huis, tuin & keuken trucjes werken helaas echt niet..... Succes!

Terug
Bovenaan