Iemand ervaring met de Maclaren Volo of Quest buggy?

A

Anoniem

Guest
Het onderwerp zegt het al: Ik zit te twijfelen tussen deze twee types van Maclaren.
Ben op MP aan het neuzen geweest en kom er niet uit wat ik wil.
Heb nu de Titanium baby snooze maar die is met geen mogelijkheid aan de fiets te krijgen!!  Graag advies!!

Groetjes Saskia

Hoi Sas,

Wij hebben zelf de McLaren Quest. We hebben hem speciaal voor in de trein en om mee te nemen op de fiets. Ik ben er heel erg tevreden over. Hij heeft 3 standen waardoor Marissa ook lekker kan slapen in de wagen. Hij vouwt makkelijk op en hangt perfect aan de fiets. Ik heb er nog geen nadelen aan ontdekt. Succes met beslissen

groetjes Linda

Hoi,

Wij hebben een Quest. Ik heb helemaal geen andere wagen meer (al maanden niet) dus hij wordt héél intensief gebruikt. Ik vind hem ideaal. Hij rijdt licht, is makkelijk in en uit te klappen en te verstellen voor als Bas in slaap valt. Ik hang hem ook makkelijk aan mijn fiets.
Ik heb de Volo even opgezocht, maar ik vind hem er een stuk minder 'degelijk'  uitzien. Volgens mij gaat dat dan echt ten koste van het comfort. Dan dus je je een breuk volgens mij.
Het zou jammer zijn als je er nu een buggy bij koopt en er dan niet zo tevreden over bent.

Groetjes, Karin

Dames bedankt voor jullie berichtjes! Heb er een gevonden! Een Quest gezien jullie reacties. Ga hem dinsdag halen voor 30euri das dus géén miskoop als ik jullie mag geloven!

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan