Iemand ervaring met de Persona?

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Ik vroeg me af of er ook meiden zijn die ervaring hebben met het gebruik van de persona. Ik lees namelijk wel dat er veel ovulatie testen gedaan worden en nou vroeg ik me af of de Persona niet net zo goed werkt. Ik ben er een tijdje geleden mee begonnen, niet als anti-conceptie dus maar om op die manier mijn cycles wat beter te begrijpen en te kunnen zien wanneer m'n o is zodat we daar wat beter rekening mee kunnen houden met het klussen.
Maar eh... wie o wie weet of dit voldoende is of zal ik ook nog aan de ovulatie testen?

Ga nu net weer nieuwe cycles in dus ben benieuwd wanneer de persona dit keer mijn o aangeeft en of dat daar een beetje regelmaat in zit. M spannend, hoop zo dat het deze keer raak is! Zit nu in ronde 8...dat is trouwens toch nog heel normaal he?.....wordt soms een beetje onzeker.....

groetjes sprookje (maffe naam, ha, ha moest toch wat verzinnen )

Hai sprookje,

Nou ik heb geeen slaap en ben ik weer zoals altijd aan het surfen op jonge gezinnen (heb me voorgenomen om het niet zo vaak meer te doen maar ja ik lieg dat ik barst!) Maar je vroeg of iemand ervaring heeft met persona. Ik moet je teleurstellen ik in ieder geval niet er zullen vast en zeker hier meiden zijn die het wel hebben. Maar ik wilde wel even reageren op je vraag of het wel normaal is omdat je 8maanden bezig bent met klussen. Nou meid dat is super normaal. Ik zelf ben nu een jaar bezig (al vind ik het eeuwen lang duren) Maar dit is nou eemaal zo bij de een is het in een maand gepiept en bij de ander wat langer. Je moet zeker uitgaan van een jaar tot anderhalf. Mocht t dan niet lukken maar dan in die tussen tijd hopen we dat we je dan al veel eerder mogen feliciteren met je zwangerschap!, dan kan je en mag je zelfs naar de huisarts gaan en dan wordt je doorverwezen naar een gyn. (dit hopen we natuurlijk niet) Ik ben omdat mijn kinderwens groot is al eerder naar de dokter geweest. Wij waren toen 8maanden bezig. EN ik ben een persoon die vanalles in haar hoofd haalt.   Nou eenmaal daar aangekomen moest de dokter een beetje lachen omdat ik me zo zorgen maakte. Hij heeft me op zich gerust gesteld maar ja als je kinderwens zo groot is en je klust al een jaar.. Ik heb voorgenomen om me er niet zo veel mee bezig te houden en we zien wel ik hoop dat ik binnenkort zwanger raak. Ik moet over een paar daagjes (hopenlijk niet) ongie worden en als t dan niet lukt ga ik nog een maand verder met klussen mocht t dan niet lukken nou dan wil ik ook echt naar de dokter stappen.

Maar meid ik heb echt geen slaap ik kan nog uren door typen maar ik hoop dat alle dames die al zo lang w8ten snel zwanger raken!!!!

nou sprookje succes verder
groetjes souraya

Hi Souraya,

Dank je wel voor je verhaal, ben weer een beetje gerust gesteld. En ik weet het eigenlijk ook wel, moet gewoon geduld hebben... Maar ik hoop dat jij helemaal snel zwanger wordt. Wel knap van je dat je het een beetje van je af kan zetten. Ze zeggen dat dit goed werkt en dat er veel meiden zijn die dan ineens zwanger zijn dus wie weet! Ik duim voor je. Ondertussen maar weer vaak klussen  ach...het is niet de vervelendste manier om te krijgen wat je graag wilt!
Succes ermee!
Groetjes Sprookje

Terug
Bovenaan