iemand ervaring met de prikpil en zwanger worden??

hey meiden

ik heb even een vraagje over een vriendin van mij.
(manda20)
een half jaar geleden is ze aan de prikpil gegaan.
1 maand geleden gestopt met de prikpil. sindsdien onveilig gevreeen.
ze wilde weer naar de gewone pil.
2 weken geleden kwam er melk uit haar borsten.
harde buik,misselijk, pijn in haar borsten.
eigenlijk alle symptomen van een zwangerschap.
ze heeft dinsdag een test gedaan
en daar was een heel licht streepje op te zien.
nou, in mijn ogen is een streep een streep, dus feliciteerde ik haar dat ze zwanger was.
nou is ze vanochtend naar de dokter geweest en die zegt dat ze schijnzwanger is, door die prikpil.
kan dat??
ze moet nu gelijk weer aan de gewone pil.
vind het zo raar. schijnzwanger en dan toch een positieve test??
we zitten hier nu allebij met raadsels.
zelf heb ik nooit aan de prikpil gezeten, en heb er dus ook totaal geen verstand van.
dus dacht ik:
laat ik het op t forum zetten, misschien weet 1 van jullie meer??

liefs, do

jaa want ik heb het zo te horen gekregen maar het is een raadsel voor mij ,,en voel me ook heel raar erover ..:S dus ik hoop dt jullie tips hebbe want stel dat ik inderdaad begin met de gewone pil en dan heb ik dalijk alsnog een hummeltje in mn buik zitten en dn is het te laat... dus tips zijn welkom of evt websites groetjes manda20

Hallo,

Ik heb ervaring met de prikpil.
Heb hem een jaar gebruikt, en wou toen weer zwanger worden.Het heeft heeeeeeel lang geduurd voordat ik weer ongesteld werd, en ben uiteindelijk via iui zwanger geraakt.Heb al een zoontje waarvan ik in ronde 2 zwanger was, en nu heeft het 2 jaar geduurd.Ik denk zelf dat dat komt door de prikpil....Maar artsen zeggen van niet.Schijnzwanger enzo dat heb ik allemaal niet gehad, maar 1 advies, heb je nog een kinderwens begin dan NIET aan de prikpil!
Dus bij mij heeft het heeel lang geduurd voordat ik zwanger werd!
Maar weet wel dat je lichaam rare dingen doet door de hormonen van de prikpil!

liefs anies

Raar verhaal. Naar mijn idee maak je alleen hcg aan als je echt zwanger bent. Ik heb zelf ook lange tijd de prikpil gebruik, het duurde voor mij een jaar dat mn cyclus weer op gang kwam, en daarna duurde het 4 maanden voor ik zwanger was.
Als je het niet vertrouw zal ik eers een afspraak bij een gyn maken.
Heel veel succes

hallo, ik weet niet of je er nog wat aan hebt omdat je het begin oktober al vroeg, maar ik ben drie jaar aan de prikpil geweest, toen ben ik gestopt en het heeft een jaar en twee maanden geduurd voordat ik zwanger werd.

stel je hebt in oktober opnieuw de prikpil gekregen, dan kun je tot janujari niet zwanger worden omdat het drie maand in je lichaam blijft zitten..

succes maar ik denk niet dat je zwanger bent sorry.
kun je anders niet een echo maken voor de zekerheid?

Groetjes Manon, mama van tess3 weken oud:)

Terug
Bovenaan