iemand ervaring met de zw.sch.test van predictor??

hallo allemaal,de naam van de topic zegt het al,
ik ben nu bijna 3 dagen overtijd en heb vanmorgen met mijn eerste urine getest,alleen het gekke was dat ie in een bepaald dag licht heeeeeeeeel licht positief was maar toen ik m in het volle dag licht deed was er geen streepje te bekennen! (behalve de controle streep uiteraard).
ik ben echter nooit overtijd,ik heb een vaste cyclus van maximaal 27 dagen.
nu heb ik wel op 21 april een HSG onderzoek gehad(hier maken ze je eileiders schoon,ze konden gelukkig niks vinden),maar daarna ben ik wel iets te vroeg ongesteld geworden en dat was op 3mei.en nu ben ik dus weer een cyclus verder maar niet ongesteld,ik heb al een paar dagen dat ik behoorlijk veel naar de wc moet en mijn borsten worden ietsje zwaarder.
heb ik nu dan misschien TE weinig het zwangerschaps hormoon in mijn lichaam?
of is de zwangerschaps test van predictor niet zo gevoelig??
of had ik het niet moeten testen met mijn eerste ochtend urine?

Hallo droppy,

ik heb zelf geen ervaring met predictor maar wel met clearblue, meestal pak ik de digitale daar staat gewoon op zwanger of niet zwanger. Vaak is zo'n streepje moeilijk te zien. De laatste keer heb ik de gewone clear blue gepakt daar verschijnt dan een kruisje.
Dus ik kan je helaas niet verder helpen met de predictor, maar het is vervelend als er helemaal niet reageert .

succes!! En laat ff weten hoe het verder gaat!!!

groetjes

He droppy,

Misschien is het idd nog te vroeg. Dat heb ik ook een keer gehad.
Ik zou nog even afwachten en over 2 dagen ofzo weer testen, al is dat afwachten ontzettend moeilijk!

Succes

Ha meid,

Ik heb ook niet zo'n prettige ervaring met de predictor. Deze test is gewoon niet zo gevoelig en  als je nog maar net zanger bent, test ie vaak negatief! Ik had altijd een beter gevoel met de kruidvattesten! 2 voor E 5,00. Lekker goedkoop en supergevoelig. Alleen moet je wel in een potje plassen van te voren. ik vond dat niet erg.... ik kon nooit plassen als ik over zo'n test moest plassen en wel in een potje!

Tip; gebruik ochtendurine en als ie toch negatief is, want nog een dag of 4/5. Is hij dan nog negatief dan denk ik niet dat je zwanger bent. HCG hormoon verdubbelt nl elke 48 uur. en de test wordt dan donkerder!

Ik heb trouwens hetzelfde verhaal een keer gehad. Eerst een lichte positieve test en daarna (na een week) helemaal niets meer, ik kreeg een vroege miskraam (5,5 week zwanger). Dus als je test niet duidelijk wordt of het streepje echt niet meer te zien is, ga je vanzelf bloeden denk ik! Maar ik hoop dat je binnenkort goed bericht hebt!!!! en dat ik je kan feliciteren!

hoihoi

Ik heb bij al mijn zwangerschappen met een predictortest
nog nooit een positive test gehad zelfs niet na 10 weken zwangerschap.
Nu zul je denken waarom dan nog een test doen ..het ding lag er nog.

Ik zelf gebruik de apothekerstest huismerk binnen 1 dag na nod en goede
uitslag.

Heb het er ooit eens met de vk over gehad en die zei dat de predictor  testen
vaak geen goede ee late of zelfs een onbetrouwbare uitslag gaven.

groetjes
Bianca mv Lorenzo en ??(31.4w).

Terug
Bovenaan