Iemand ervaring met Deryan Travelcot??

Hoi,

Aangezien mijn meisje van 3 maanden al aardig uit haar reiswieg aan het groeien is ben ik rond aan het kijken voor een campingbedje, zodat ze als we weg gaan toch lekker kan slapen.
Nu vind ik de meeste campingbedjes nogal lomp, behalve de Babybjorn maar die is dan weer niet te betalen ...
Wat me echt ideaal lijkt is zo'n Travelcot (van merk Deryan), zoiets dus:

Heeft iemand hier ervaring mee? Ze zijn nog niet zo heel lang op de markt, ik heb op internet wel naar ervaringen en/of recensies gezocht maar kan niets vinden...

Er zit een luchtmatrasje in (pomp wordt meegeleverd) dat in de dubbele bodem van het "tentje" gaat, dus de baby kan nooit onder het matrasje komen. Het hele ding weegt in totaal maar 2,5 kg!

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, ik hoop dat al iemand dit ding heeft (en laaiend enthousiast is, hihi ).

Alvast bedankt!
Myrna (mama van Isis, vandaag 3 maanden oud!)
 
Hoi,
Wij hebben bewust geen Deryan gekocht omdat we hem niet zo stabiel vonden. Zeker als een kindje leert staan en wat aan het bedje gaat trekken, dan voelde ik me er niet zo happy bij.
Voor ons zoontje hadden we het bedje van Nomad aangeschaft. Het principe is hetzelfde, maar de stokken zijn steviger. Het kost wel iets meer tijd om het bedje in elkaar te zetten, maar hij is wel meer bestand tegen "duwen en trekken". Ons zoontje sliep er tijdens de zomervakantie in. Hij was toen 11 maanden. Op dit moment is hij 2jr3 mnd en wil hij niet meer in dit bedje slapen. We hebben nu een "standaard" campingbedje.
Veel succes met het maken van een keuze!
 
Hoi Marieke,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels op een ander forum ook wat minder positieve verhalen gelezen (o.a. een 10 maanden oude baby die met bedje en al ging kruipen ), dus we hebben besloten niet voor de Travelcot te gaan. Ik ga nog even googlen op dat Nomad-bedje van jou, misschien is dat iets. Anders gaan we gewoon ook voor een standaard campingbedje. Alsnog bedankt!

Groetjes,
Myrna
 
Terug
Bovenaan