Iemand ervaring met digitale test van Clear Blue???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb dringend jullie advies nodig??!!!

Ik heb vanavond getest met de digitale test van Clear Blue en deze gaf aan "niet zwanger". Toen ik het teststaafje eruit haalde zag ik 1 dikke blauwe lijn en 1 vage blauwe lijn. Bij andere testen betekent een vaag streepje ook positief, maar hoe zit dat bij de digitale test?

Ik voel me nog steeds zwanger, ben 2 dagen overtijd maar als de testuitslag niet meewerkt ga ik toch erg aan mezelf (en mijn lichaam) twijfelen.

Wat denken jullie....

Groetjes, Jetje

hoi hoi,

in principe mag je daar niet naar kijken, dat staat ook op de gebruiksaanwijzing...maar je kan voor alle zekerheid nog wel een andere test doen als je toch twijfelt....
misschien nog net te weinig HcG?
je hevt ook en test van clearblue, die vind ik persoonlijk wel erg duidelijkj is met een plus en een min

succes en laat het even weten!

liefs leetje 1981

Leetje,

Bedankt voor je reactie. Als ik morgen niet ongesteld wordt, ga ik zondagmorgen weer testen. Ik hou je op de hoogte.....

Groetjes, Jetje

Leetje,

Bedankt voor je reactie. Als ik morgen niet ongesteld wordt, ga ik zondagmorgen weer testen. Ik hou je op de hoogte.....

Groetjes, Jetje

Leetje,

Groetjes, Jetje

Leetje,

Groetjes, Jetje

Leetje,

Groetjes, Jetje

Terug
Bovenaan