iemand ervaring met duoseat van mutsy

hallo meiden

heeft er iemand ervaring met de duoseat van mutsy en dan vooral het babyzitje?
ik zit er namelijk over te twijfelen om die te kopen maar zou eerst graag van iemand horen of het echt handig is...
moet straks toch 2 kindjes gaan vervoeren in een wagen, hoe doen jullie dat?

alvast bedankt, ukkie

Wij hebben de duoseat gebruikt voor mijn zoontje (toen 24 mnd) en mijn dochter (toen pas geboren). Het babygedeeltje (dus achterin) lag prima, wij hadden problemen met het voorste gedeelte. Het onderstel van de wagen is er niet op gebouwd om voorin een zwaard kind te vervoeren. De wagen werd onbestuurbaar en kiepte wat naar voren. Voor ons dus geen succes.

Wij zijn nu op zoek naar een duowagen van X-Adventure of Topmark voor onze dochter (dan 21 mnd) en de baby.

Groetjes.

Wij hebben de duoseat gebruikt voor mijn zoontje (toen 24 mnd) en mijn dochter (toen pas geboren). Het babygedeeltje (dus achterin) lag prima, wij hadden problemen met het voorste gedeelte. Het onderstel van de wagen is er niet op gebouwd om voorin een zwaard kind te vervoeren. De wagen werd onbestuurbaar en kiepte wat naar voren. Voor ons dus geen succes.

Wij zijn nu op zoek naar een duowagen van X-Adventure of Topmark voor onze dochter (dan 21 mnd) en de baby.

Groetjes.

Hoi,

Onze zoon was 2,5 toen onze dochter werd geboren. Wij hebben toen zo;n plankje aan de kinderwagen gemaakt waar hiuj op kon staan!
Mijn dochter is 16 maanden als de derde komt!
We gaan nu voor een duo wagen. Ben nog aan het twijfelen voor of achter elkaar! Naast elkaar is gezelliger, maar ook breder! Maar achter elkaar is moeilijker wendbaar vanwege de lengte!
Ik ga wel voor MP, een nieuwe vind ik zonde! Je gebruikt hem toch maar ff!

Terug
Bovenaan