iemand ervaring met duoseat van mutsy

er is al een topic over duowagens enzo, maar mischien is er iemand die ervaring heeft met de duoseat van mutsy, ik wil die graag kopen, maar zou wat meer info willen van iemand die hem gebruikt (heeft)...

bedankt, ukkie

nou er word niet ect gereageerd ik ben ook wel benieuwd want ik heb een mutsy en die bevalt mij superrrrr lekker stevig en makkelijk mee te nemen ik ben nu zwanger van de tweede en moet dus ook een duo zit dus ik vroeg me ook af of iemand er ervaring mee heeft maar de wagen op zich enkel dan bevalt mij echt super

hey hallo,
wij hebben met ons eerste kindje een mutsy kinderwagen gehad en deze beviel prima.
Toen ik zwanger was van ons tweede kindje toen mijn zoontje 9maanden was, heb ik via marktplaats een duoseat van mutsy gekocht.
Deze kan je op het onderstel klikken.
Helaas is onze zwangerschap bij 20 weken misgegaan, dus hij staat hier nog ongebruikt op zolder en kan je niet echt ervaringen geven.
Maar onze indruk was goed. Fijn dat het niet een duoseat is met twee naast elkaar, wat vaak zo breed is. Hiermee kom je tenminste wel door de kassa enzo.

Hopenlijk reageert er nog iemand, anders moet je t ff bij een andere rubriek proberen!
Succes!
Groetjes Saskia.

hoi hoi,

Ik heb deze duoseat gehad, ik vond het perfect! Hij is namelijk net zo breed als de gewone wandelwagen. De meeste duowagens zijn zo breed, is niet handig in de winkels. En de prijs valt ook nog wel mee, volgens mij hebben wij toen iets van 150 euro betaald.

Groetjes

hoi hoi,

Ik heb deze duoseat gehad, ik vond het perfect! Hij is namelijk net zo breed als de gewone wandelwagen. De meeste duowagens zijn zo breed, is niet handig in de winkels. En de prijs valt ook nog wel mee, volgens mij hebben wij toen iets van 150 euro betaald.

Groetjes

heb net even gebeld ze kunnen op zich wel op de urben rider spoke en die met 4 wielen en zwenk voor

en ze zijn er maar in 3 kleuren rood, wil of blauw

liefs black

Terug
Bovenaan