Laten we voorop stellen dat een 5-deurs zeker niet ''moet'' en dat het prima kan in een kleinere auto.
Maar...wij zijn van een 3 deurs naar een 5-deurs gegaan en ik vind het zalig. Zeker als je kind nog klein is, nog niet zelf de auto in kan kruipen en dus nog getild moet worden vond ik het toch echt niet zo handig. (een hoop gepiel achterin maar als je geen andere keus hebt, dan gaat het allemaal wel hoor) Verder was onze oude auto ook nog eens zo dat achterin de gordels te kort waren en de maxi-cosi daar niet in ging en voorin ging het net dus...als de baby mee was dan moest de bijrijder altijd achterin de auto. En...zoveel bagageruimte hadden we daarnaast ook niet maar...natuurlijk kan het...vroeger had mijn vader ook een kleine auto en ging het ook allemaal prima. (maar toen hoefden we nog niet in een autostoel maar mochten we nog los op de achterbank en hadden we niet zo'n joekels van buggy's)
Het is wel dat onze oude auto kapot ging en het niet meer waard was om te repareren dat we overgegaan zijn naar een (voor het eerst in ons leven) nieuwe auto en het is meteen een echte familycar, dacia logan. Ik vind het veel fijner en zeker meer comfort maar zonder is het ook echt wel te doen.