iemand ervaring met een echo van 6 weken (ps ik heb geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap)

Hallo,

Na vanaf donderdag me vreselijk druk gemaakt te hebben of ik misschien een buitenbaarmoedelijke zwangerschap heb (steeds pijn links onder) ben ik vandaag eindelijk met spoed doorverwezen naar de gynaecoloog. Zij besloot meteen een echo uit te voeren. En ik ben helemaal opgelucht: er zat een vruchtzakje in mijn baarmoeder! Helaas bleek ik nog maar 5 weken zwanger te zijn (ik dacht al 6 1/2 week) dus er was nog geen kloppend hartje te zien. Klopt denk ik ook wel 5 weken, want ik heb een langere cyclus (31 dagen) dan standaard en daar had ik (of eigenlijk de zwangerschapscalculator)geen rekening mee gehouden.

Volgende week moet ik voor de zekerheid weer even terug komen. Het schijnt dat je dan al een kloppend hartje zou moeten kunnen zien! Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?

Groetjes,
Sandra
 
Hoi Sandra,

Ik heb een echo gehad met 6w5d en er was een kloppend hartje!!

Dus nog even volhouden tot volgende week en dan zal het vast wel goed zijn.

Suc6 ermee.

Gr Rikkie
 
Hoi,
Bij mij werd er ook een spoed-echo gemaakt , ik bleek 6,3 wk zwanger en we zagen het hartje kloppen.
Hoe is het met de pijn in je buik?
Blij voor je dat het op de juiste plek zit, dat is een grote zorg minder, he.



Liefs Jeanette
 
Hoi Jeanette,

De pijn in mijn buik blijft, maar ik maak me er maar geen zorgen meer om. Zal een soort vermoeidheid zijn ofzo, is natuurlijk zo druk aan het werk nu (bed opmaken enzo, haha).

Ik ben erg benieuwd volgende week! Heb net zo'n zwangerschapscalculatortest gedaan waarin je je cyclus kan invullen en het klopt ik ben pas 5 weken en 1 dag nu! Dus ik ga zometeen lekker tevreden slapen, na al die spanningen!

Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Sandra
 
Terug
Bovenaan