Iemand ervaring met een positiefe zwangerschapstest 8 dagen na bevruchting???

Hallo Dames,

Ik zat net op internet te surfen en toen las ik dat je soms 8 dagen na de bevruchting al een positieve zwangerschapstest kan hebben!!! Dus nog voordat je overtijd bent??

Heeft iemand daar wel eens van gehoord of het zelf meegemaakt???

Liefs Bella

Hoi,

testen 8 dagen na bevruchting! Dat zou geweldig nieuws zijn.  
Ik zelf heb er geen ervaring mee en heb er nog nooit van gehoord. Ik ken 1 test die je 4 dagen voor je nod kunt gebruiken( das dus ongeveer 10 dagen na bevruchting). Das de sensitest (sensitest.nl). Hij is voordelig en  erg gevoelig voor het zwangerschapshormoon. Gevoeliger dan de andere reguliere testen bij de drogist.
Ik hoop dat je gelijk heb over die test voor 8 dagen na de bevruchting. Iedere dag korter wachten scheelt een hoop stress en onzekerheid!!
xxx Annette

Hey Anette,

Ja dat vind ik dus ook!!! Want die twee weken dat je normaal moet wachten voordat je ongesteld word dat zijn de langste weken van de hele maand!!! Ik heb ook gehoord dat met de testen van clearview, die staan op babbybrabbel een paar dagen voor je nod al kunt testen. Maar ik durf het eigenlijk niet want ik ben altijd zo teleurgesteld na een negatieve test.....

Maar wie weet... het zou zeker een uitkomst zijn!!

Liefs Bella

Hoi dames,

Misschien dat een enkeling al zo vroeg positief kan testen. Maar ik
vrees dat de meeste van ons een negatieve test zullen krijgen (ook al
ben je zwanger). Zo vroeg na de bevruchting zal er in de meeste
gevallen nog niet voldoende hormoon in je urine zitten. Tja je kunt het
proberen, maar mijn mening is dat het vooral een verspilling van testen
(en geld) is.

Ik probeer het uit te stellen tot 1/2 dagen na mijn NOD (waarbij ik
uitga van mijn langste cyclus van het laatste half jaar). Dat scheelt
een hoop negatieve testen.

Succes

Juup

Ik ben inmiddels 14 weken zwanger, maar ik had eerst getest 5 dagen voordat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden met de digitale clear blue test. Deze gaf aan 'niet zwanger', maar je zag vaag een licht blauw streepje. Vervolgens heb ik weer getest 1 dag voordat ik ongesteld moest worden en nu stond ie op 'zwanger' en was hij knetter blauw..

Dus..

Terug
Bovenaan