Hoi hoi,
Ook ik heb deze draagzak. De reden om deze aan te schaffen was omdat de baby meteen na de geboorte erin kan. Mijn oudste was 1,5 toen mijn dochter geboren werd en is eigenlijk dus nog te klein om overal zelf heen te lopen. Doordeweeks is mijn man werken en ben ik altijd alleen met de kinderen, helaas heb ik dan ook geen auto, alles gaat dus met de kinderwagen. Ik wilde mijn oudste dan ook gewoon in de buggy kunnen meenemen en de jongste in de draagzak. Noa is inmiddels zes weken en heeft nog geen enkele keer in de zak gelegen omdat ik 'm doodeng vind. Hij klapt helemaal dicht rondom het hoofdje en ik ben daardoor bang dat ze niet meer goed kan ademen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik zelf erg klein ben en dan ook de draagzak op de allerkleinste stand heb moeten maken. Waarschijnlijk klapt ie daardoor ook meer dicht. Als ze straks groter is, een maand of drie ongeveer, dan wil ik 'm wel gaan gebruiken, omdat ze dan zelf iets mobieler is.
Over de stevigheid ben ik trouwens wel erg te spreken. Ik heb verschillende andere draagzakken geprobeerd en daarbij hing mijn oudste dochter altijd erg los of ongeveer op mijn knieën. Bij de premaxx heb ik wel het vertrouwen om de zak gewoon te laten hangen en niet nog extra te ondersteunen of vast te blijven houden.
Succes ermee!