Iemand ervaring met een quinny speedy sx en een meerijplankje?

Hoi

Ik heb een quinny speedy sx en een meerijplankje.Heeft iemand ervaring met deze kinderwagen in combinatie met het plankje en hoe is dat bevallen?

De bedoeling is dat mijn zoontje er over een maand op gaat staan als de baby is geboren.Hij is dan 21 maand.
 
Hoi!
Beetje late reactie, maar toch. Wij hebben ervaring!  
Om mee te beginnen: een plankje achter een kinderwagen loopt altijd onprettig en je moet heel goed op je houding letten. Maar als gebruiksvoorwerp superhandig! Onze zoon staat er graag op (was 23 mnd toen hij erop moest). Omhoog "gevouwen" tegen de wagen aan, neemt  het plankje  weinig ruimte in. Je kunt hem er ook makkelijk weer afhalen.
Ons werd verteld dat er maar één soort plankje achter de wagen paste: de BuggyBoard, 80 euro, maar levert zijn geld meer dan op!

Groetjes, Ingrid
 
Oh ja, wij hebben de handrem eraf geschroefd (gebruik je toch niet (vaak)), zodat ons zoontje meer ruimte had. Gewoon met een touwtje aan duwstang vastgebonden, valt bijna niet op.
 
Hoi

Ik heb de meerijplank van mutsy erachter gekocht maar de baby moet nog geboren worden in september.Ik heb dus geen ervaring maar het lijkt mij wel krap tussen de duwstang en bak.Ook heeft mijn vriend de handrem er tijdelijk afgehaald omdat ons zoontje er anders misschien met zijn hoofdje tegenaan zit.Ook wil ik een polsbandje kopen zodat als hij er af stapt niet de weg op kan rennen.(en in de winkel lijkt me dit ook eel makkelijk.)
 
Terug
Bovenaan