iemand ervaring met een sluitlaken??

Hoi allemaal,

Gaat het nog goed met iedereen?? Ik ben maar onkruid gaan wieden ik geloof niet dat 'Joepie' van plan is om te komen binnenkort. (zaterdag uitgerekende datum)

Heeft iemand van jullie ervaring met een sluitlaken na de   bevalling? Ik kan me voorstellen dat het lekker is om strak ingebonden te worden. Het schijnt dat je klachten kan hebben van een 'rollende sinaasappel' als je op je zij gaat liggen...
Iemand ervaring of dingen gehoord??

Succes allemaal.

groetjes germaine

Hallo,

Ik heb er geen ervaring mee maar toevallig hadden we het er gister op de pufclub over.
Degene die de cursus geeft vertelde dat vroeger iedereen ingebonden werd. Het lijkt mij wel fijn als er zo'n kleintje door je bekken is gegaan. maar ja. ik weet niet of ze het nu nog doen. Succes...

Hoi Germaine,

ik heb wel ervaring met een sluitband. Dat is net zoiets als een sluitlaken, alleen is het dan een stugge  rekbare band met klitteband. Die kun je alleen om doen en met een sluitlaken heb je hulp nodig.
Ik vond het heel fijn om te gebruiken. Ook ik had gehoord dat je anders je baarmoeder voelt rollen. Heb daar totaal geen last van gehad.  En het geeft je veel steun.
 Het is alleen de bedoeling om die in de kraamdagen te dragen, zodat alles weer goed op z'n plek komt. Daarna moeten we toch maar aan de buikspieroefeningen.
Ik heb em nu ook weer tevoorschijn gehaald, want wil em na de bevalling gelijk weer om.

Liefs,

Terug
Bovenaan