iemand ervaring met een tweede keizersnede?

Ik ben even benieuwd of hier dames zijn die een tweede keizersnede hebben gehad...

Mijn eerste is met een ks geboren, omdat hij te groot was. Nu ben ik 33 weken zwanger van de tweede en krijg ik zo te zien weer een groot kind.

Ik vraag mij af hoe jullie hier mee om zijn gegaan en wat jullie gyn hierover heeft gezegd. Boden ze een ks aan of moest je er echt om vechten. Of ben je teleurgesteld geweest dat het niet op natuurlijke wijze kon?

gr mama van MD

hai mama van MD,
ik heb geen ervaring met 2e ks. Omdat er nog niet is gereageerd, wil ik je advoes geven deze topic ook even bij voorjaarsforum en zomerforum neer te zetten. Niet alle moeders kijken hier, terwijl ze je wel kunnen antwoorden (weet dat er aantal dames zijn met meedere ks). En misschien in de geschiedenis zoeken van dit forum? Er is tijdje terug topic over meerdere ks geweest.
Hopelijk mag jij zelf ook zeggen hoe je erover denkt en wordt je serieus genomen. Toitoi straks met bevallen, hoe deze ook gaat verlopen!!
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap (via ks)