Iemand ervaring met flessen aanmaken met rooibosthee?

Ik heb dit voor mijn zoontje een tijdje gedaan.
Ik deed het als volgt:

- ik maakte elke ochtend een kan van 1 liter thee
- deze liet ik op de aanrecht afgedekt afkoelen
- als hij voldoende afgekoeld was zette ik hem in de koelkast
- als ik thee nodig had voor een voeding, deed ik de benodigde hoeveelheid in de fles en warmde dit op in de magnetron
- na het opwarmen deed ik de benodigde schepjes voeding erbij, schudden en klaar.

Succes!!!!!!!!

Marjolein

wij hebben bij alle 2 onze kinderen rooibosthee in de flesvoeding gedaan.niet alleen voor de krampjes maar ook om rustig van te worden.

Eerst even dit:ik heb verschillende jaren in de kraamzorg gepraat en ik wilde dit toch even kwijt.je hebt rooibos thee die speciaal geschikt is voor Baby's.deze zijn verkrijgbaar bij het kruidvat en bij reform zaken.het heeft:teesakkies.Je had het net over buikkrampjes,daar heb je ook druppeltjes tegen,deze heten cinababy en zijn van het merk:VSM.deze kun je preventief geven of in acute gevallen.ik hoop dat ik niet beterweterig overkom maar wij hebben het bij beide kinderen gebruikt [17-12-05 en 31-03-07 en het werkt gewoon echt,dus waarom zou je er een ander niet mee helpen!!

kan ik dan gewoon de rooibosthee uit de supermarkt gebruiken en de hele fles met thee maken of half thee half water.En ik neem aan dat de thee licht moet zijn?Deden jullie iedere fles ermee?

Hoi,

Ik gebruikte de rooibos thee van zonnatura (supermarkt).
Ik maakte elke fles alleen met rooibos thee.
Ik maakte de thee niet te sterk maar ook niet te slap, een beetje er tussen in zeg maar.

Marjolein

Terug
Bovenaan