Iemand ervaring met het bibabad?

Hey meiden,

ik woon nu in een appartement met alleen een douche, terwijl Ivar het zo heerlijk vindt om in bad te gaan. Nu zat ik de te denken aan een bibabad, zo'n uitklapbare die in de douchebak kan. Lijkt me reuzehandig, maar ze zijn niet goedkoop (120-150 euro!). Heeft iemand ervaring met dit ding?

Groetjes Jenneke

Hey Jenneke!

Wij hebben er één gehad! Thomas was vreselijk groot en kon al rap zelf zitten, en met die knul onder de douche staan was al geen feest meer... Ook wij kwamen uit bij het bibabad! Ook wel getwijfeld hoor, net als jij vanwege de prijs. Maar dat ding was echt super! Ik paste er zelfs met ( redelijk) gemak bij in, hihi! Bad is makkelijk op te zetten, maar was bij ons onhandig opbergen, moest toch wel in de badkamer blijven staan. Ook was het even "pielen" om de stop exact boven het douche putje te plaatsen om hem makkelijk leeg te kunnen laten lopen. Hij gaat probleemloos in de wasmachine en de service vanuit de fabrikant is ook erg vriendelijk. Toen wij hem via MP verkochten, was er bij aankomst een schroef verdwenen, ik heb zelf de site aangeschreven en die mw kreeg zonder problemen een nieuwe toegestuurd!
Wij hebben hem verkocht omdat we gingen verhuizen en dat ding met geen mogelijkheid in onze kwart ronde douche cabine te plaatsen was, hahah! Dus wel even goed naar de afmetingen kijken hoor!
Als je vragen hebt hoor ik het nog wel!

Liefs, Marieke

hoihoi

Ook wij hebben er een gebruikt in ons oude huis.
We vonden het een ideaal ding zo opgezet en weer ingeklapt.
Uitwasbaar en een antislipbodem en Lorenzo vondt het super.
Wij zelf gebriuken hem sinds de verhuizing niet meer maar wordt
nu bij opa en oma gebruikt als hij daar is.

groetjes
Bianca mv Lorenzo.

Ik vind het een geweldig ding! Lydia zit er al ruim 2 jaar in en kan heerlijk badderen. De zak kan in de wasmachine en is dan weer stralend wit. En als ze er over een aantal jaar uitgegroeid is gaat ie mooi MP op!

Terug
Bovenaan