Iemand ervaring met het Erasmus mc Rotterdam?

Is hier toevallig iemand bekend in het Erasmus mc omtrent zwangerschap? Ik stap naar dit zkh over vanuit een ander zkh en en woensdag m'n eerste afspraak daar.
Ik kom dan op het zwangerenplein en ben dan de hele ochtend zoet met bloed prikken, intake, echo enz. Ik ben erg benieuwd en een beetje zenuwachtig. Ik hoop dat het daar bevalt. ik ben nu 21 weken.
Groetjes.
 
Ik zou zeggen: stap er met een open gevoel in.. Uit je onzekerheid, en vraag om duidelijkheid en vooral vraag door! Vraag vooral het waarom achter bepaalde behandeling of antwoorden...
 
Ik ben daar alleen geweest voor de echo's bij mijn laatste zwangerschap, ivm een aangeboren hartafwijking van mijn man.
En ik ben daar dus met 10 weken geweest voor een echo en later nog met een nekplooimeting voor de combinatietest en met de 20 wekenecho. En die keren werd ik prima geholpen door aardig personeel. Ze namen overal de tijd voor en waren erg vriendelijk. Het was wel drie keer iemand anders, volgens mij is het een erg grote afdeling.
 
Ik ga er volgendeweek heen.
ik krijg er de 20 weken echo ivm mijn ziekte en erfelijkheid. Dus een uitgebreide echo waar ze daar de apparatuur voor hebben. Ik ben benieuwd... wacht het ook af, maar zal vast wel goed komen!
 
Hoi,ik ben daar voor mijn eerste zwangerschap noodgedwongen geweest maar super vriendelijk, persoonlijk helemaal top[ is dat het niet naast de deur is anders zou ik weer daar naar tpoe gaan!

groetjes pupke
 
Terug
Bovenaan