iemand ervaring met ikea matrasjes?

Nee ik niet. Maar ik neem aan dat alle matrasjes die er verkocht worden zijn goedgekeurd!! Zit wel veel prijsverschil in zie ik. Voor de duurste heb je ook een matrasje bij de prenatal. Succes met de keuze.

Wij hebben er een van prenatal waar de hoes ook vanaf kan en ik moet zeggen dat raad ik wel aan. Ons zoontje spuugde toen hij al vast voedsel kreeg best veel dus was het erg fijn dat we de hoes konden wassen.
 
Heyy

Wij hebben een matrasje bij Ikea gekocht. Lijkt me idd wat hierboven gezegd dat dat gewoon prima is. Ook wij hebben er een waar je de hoes vanaf kan halen.
 
bedankt voor jullie reacties! wij hebben er voor onze oudste en tweede één bij Prenatal gekocht, maar bij Ikea scheelt het de helft, dat vind ik toch wel leuk :). onze tweede ligt nog in een ledikantje dus moet ik er een matrasje bij hebben. en aangezien we van de week naar ikea gaan, dacht ik es ff vragen. ik was idd ook van plan om er één te nemen met afritsbare tijk!
 
Heel tevreden over matrasje van IKEA met dekmatrasje. Niet te duur en die kleine slaapt er heerlijk op! Wij hebben die blauwe (pocketvering???).
 
Ik heb ook een ikea matrasje. En daar kan je de hoes ook van eraf halen.
Ik heb alleen die zonder veren genomen. Van 40 euro. En ik heb er een aerosleep dekmatrasje op.
Maar ik vind de matrasjes van ikea prima hoor!
 
Terug
Bovenaan